Jeśli chcesz kupić ubrania lub przybory szkolne dobrej jakości i za rozsądną cenę, odwiedź PEPCO. Towar do części sklepów PEPCO w Czechach, w Polsce i na Słowacji przybywa dzięki usługom transportowym Grupy Geis.

„Współpraca z PEPCO i e-llis (jego 4PL partner w dystrybucji) rozpoczęła się w 2018 roku, kiedy zaczęliśmy importować towary z ich polskiego magazynu centralnego do Czech. Dzięki naszej sieci transportowej dostarczyliśmy pierwszą paletę towarów do wybranych sklepów” – mówi Daniel Knaisl, dyrektor zarządzający Grupy Geis. PEPCO jest bardzo wymagającym klientem, który szczyci się jakością dostawy. Grupa Geis była jednak w stanie sprostać wymaganiom klienta i już w lipcu tego roku współpraca została znacznie rozszerzona. Obecnie Geis prowadzi również dystrybucję na rynku polskim, dostarcza towary PEPCO na Słowację, a dystrybucja w Czechach została znacznie poszerzona o inne punkty sprzedaży. Bardzo ważne jest, aby jakość dostaw we wszystkich krajach była na wysokim poziomie. Jednocześnie wymagania dotyczące dostawy są bardzo wysokie i na przykład oczywiste jest utrzymanie rozładunku nie tylko w danym dniu, ale także w określonym przedziale czasowym.

Pierwszą część łańcucha transportowego zapewnia głównie transport całopojazdowy. „Odbieramy towary na rynek polski w centralnym magazynie PEPCO w Rawie Mazowieckiej, który jest bardzo blisko naszego centralnego magazynu wysyłkowego. Dystrybucja na rynek czeski i słowacki realizowana jest z tegorocznego otwartego magazynu PEPCO w Sosnowcu. Samochody trafiają do wielu naszych centrów/oddziałów w każdym kraju, gdzie przesyłki są konsolidowane, a następnie trafiają bezpośrednio do sklepów za pośrednictwem naszego systemu transportu palet ”-  wyjaśnia Daniel Knaisl.

Sieć sklepów PEPCO rozwija się i modernizuje bardzo szybko. Geis zaopatruje powstające sklepy bezpośrednio z magazynów centralnych. Podczas modernizacji istniejących sklepów Geis zapewnia również krótkoterminowe składowanie towarów i sprzętu, które można albo dalej przechowywać, albo dostarczać w razie potrzeby do otwieranych sklepów.

„Wierzymy, że nasza współpraca się rozwinie. Łączy nas podobna filozofia w biznesie – dobra obsługa klienta i pomimo szerokiego zakresu współdziałania, stale rodzinna atmosfera w firmie” – mówi Daniel Knaisl.

""

logistyka.rp.pl

INFOBOX:

PEPCO to europejska sieć niższych cen oferująca produkty dla całej rodziny i gospodarstwa domowego. Została założona w 1999 roku jako firma zatrudniająca kilku pracowników i od tego czasu rozwija się dynamicznie. Dziś zatrudnia ponad 16 000 pracowników przy ponad 1750 sklepach w 11 krajach europejskich. PEPCO stał się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży dziecięcej i ulubionym dostawcą dekoracyjnych artykułów gospodarstwa domowego. Jego sukces wynika z faktu, że koncentruje się na trzech głównych kierunkach rozwoju: ludziach, procesach i korzystnej ofercie produktowej. Ambicją PEPCO jest stać się największą, najlepszą, najbardziej zyskowną i znaną marką rabatową w dziedzinie sprzedaży odzieży i akcesoriów dla gospodarstw domowych w Europie.