Spółka tłumaczy zmianę nazwy międzynarodową skalą działania: 90 proc. przychodów pochodzi z działalności zagranicznej. – Jesteśmy jedną z najbardziej międzynarodowych korporacji i niemal wszędzie poza Niemcami używamy tylko marki DHL – tłumaczy prezes Tobias Meyer. Marki Deutsche Post oraz DHL pozostaną w użyciu.
Dział DHL eCommerce Solutions, w niektórych krajach (w tym w Polsce) działający pod nazwą DHL Parcel, używać będzie nazwy DHL eCommerce, oferta pozostanie jednak bez zmian.
Czytaj więcej
Deweloperzy szybko zareagowali zmniejszeniem inwestycji, ale aktywność powinna powrócić do poziomu z lat 2017-2019, bo perspektywy są dobre.
W 2022 roku Deutsche Post DHL Group zanotowała przychód 90 mld euro przy zatrudnieniu 600 tys. ludzi w 220 krajach.
Z raportu Last Mile Experts wynika, że Deutsche Post DHL posiada w Europie największą liczbę punktów odbioru i nadań, wynoszącą 124 230. Jest to o ponad 40 tys. więcej od drugiej na liście grupy DPD (Geopost) i ponad dwa razy więcej od GLS.