Spółka tłumaczy zmianę nazwy międzynarodową skalą działania: 90 proc. przychodów pochodzi z działalności zagranicznej. – Jesteśmy jedną z najbardziej międzynarodowych korporacji i niemal wszędzie poza Niemcami używamy tylko marki DHL – tłumaczy prezes Tobias Meyer. Marki Deutsche Post oraz DHL pozostaną w użyciu. 

Dział DHL eCommerce Solutions, w niektórych krajach (w tym w Polsce) działający pod nazwą DHL Parcel, używać będzie nazwy DHL eCommerce, oferta pozostanie jednak bez zmian. 

Czytaj więcej

Spadek konsumpcji bije w branżę magazynową

W 2022 roku Deutsche Post DHL Group zanotowała przychód 90 mld euro przy zatrudnieniu 600 tys. ludzi w 220 krajach. 

Z raportu Last Mile Experts wynika, że Deutsche Post DHL posiada w Europie największą liczbę punktów odbioru i nadań, wynoszącą 124 230. Jest to o ponad 40 tys. więcej od drugiej na liście grupy DPD (Geopost) i ponad dwa razy więcej od GLS.