Buty dostarczane jak pizza: ekspresowo

Grupa CCC została mniejszościowym udziałowcem Xpress Delivery.

Publikacja: 25.08.2021 18:03

Buty dostarczane jak pizza: ekspresowo

Foto: Fot. CCC

Spółki rozpoczęły współpracę 9 miesięcy temu wprowadzając usługę CCC Express, która, jak zapewnia spółka, spotkała się z zainteresowaniem konsumentów. Dziś w jej ramach klienci CCC w 37 miastach w Polsce mogą korzystać z darmowej, realizowanej nawet w 90 minut, dostawy produktów zakupionych online.

Spółka testuje w Warszawie ekspresowe doręczenia. Towar ma być wysłany ze sklepu stacjonarnego, a nie jak dotychczas – z magazynu centralnego. – Firma chce w przyszłym roku podnieść sobie poprzeczkę i dostarczać dużą część przesyłek w ciągu 30-45 minut – zaznacza dyrektor Łukasiewicz Instytut Logistyki i Magazynowania Arkadiusz Kawa.

Czytaj więcej w: Gorąca ostatnia mila e-handlu

Inwestycja grupy jest kolejnym etapem pogłębiania współpracy pomiędzy spółkami, które w kolejnych miesiącach zamierzają znacząco rozszerzyć zakres usługi CCC Express. – Widzimy w rynku ekspresowych dostaw, duży potencjał. Stając się udziałowcem Xpress Delivery będziemy mogli jeszcze bardziej zacieśnić naszą współprace, poprzez udostępnienie usługi na rynkach zagranicznych oraz w nowych kanałach sprzedaży – tłumaczy wiceprezes zarządu Grupy CCC ds. Strategii i Rozwoju Karol Półtorak. – Współpraca ta wpisuje się w nasze cele strategiczne rozwijania unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów. Dzięki niej, dziś w naszym portfolio znajduje się usługa, która jest kolejnym przełomem w zakresie obsługi konsumenta – dodaje wiceprezes.

Czytaj więcej w: W półtora miesiąca InPost postawił tysiąc paczkomatów

Dostawy ekspresowe bezpośrednio ze sklepów dopełniają nasz model omnichannel. Widzimy duże zainteresowanie tą usługą, dlatego sukcesywnie wprowadzamy ją w nowych lokalizacjach. Co więcej, na bazie doświadczeń CCC, wdrażamy tę funkcjonalność także dla klientów eobuwie.pl, a w szerszej perspektywie czasowej udostępnimy ją również dla konsumentów Modivo uprzedza dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC Konrad Jezierski.

Spółka kurierska przywitała ruch z zadowoleniem. Jesteśmy dumni, że już po kilku miesiącach od wdrożenia klient inwestuje w naszą spółkę. Jest to najlepszy dowód potwierdzający kierunek i jakość oferowanych przez nas usługprzekonuje CEO i współzałożyciel Xpress Delivery Dariusz Piotrowski.

Obserwatorzy rynku wskazują, że koszty ekspresowych dostaw będą wysokie, powiększone o nieuniknione zwroty. Nie jest także jasne, czy ekspresowa dostawa obuwia będzie miała w dłuższej perspektywie aż tak duże znaczenie dla klientów.

Grupa CCC posiada ponad 80 platform e-commerce i prawie 1 000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price.

Spółki rozpoczęły współpracę 9 miesięcy temu wprowadzając usługę CCC Express, która, jak zapewnia spółka, spotkała się z zainteresowaniem konsumentów. Dziś w jej ramach klienci CCC w 37 miastach w Polsce mogą korzystać z darmowej, realizowanej nawet w 90 minut, dostawy produktów zakupionych online.

Spółka testuje w Warszawie ekspresowe doręczenia. Towar ma być wysłany ze sklepu stacjonarnego, a nie jak dotychczas – z magazynu centralnego. – Firma chce w przyszłym roku podnieść sobie poprzeczkę i dostarczać dużą część przesyłek w ciągu 30-45 minut – zaznacza dyrektor Łukasiewicz Instytut Logistyki i Magazynowania Arkadiusz Kawa.

Logistyka Kontraktowa
Jak branża TSL ma raportować ESG?
Logistyka Kontraktowa
Potencjał międzynarodowych przesyłek kurierskich
Logistyka Kontraktowa
ESG poniżej zera
Logistyka Kontraktowa
Czy ESG zagrozi istnieniu polskich firm?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Logistyka Kontraktowa
Redakcja dziennika Rzeczpospolita zaprasza na VI Spotkanie Liderów branży TSL