Spółki rozpoczęły współpracę 9 miesięcy temu wprowadzając usługę CCC Express, która, jak zapewnia spółka, spotkała się z zainteresowaniem konsumentów. Dziś w jej ramach klienci CCC w 37 miastach w Polsce mogą korzystać z darmowej, realizowanej nawet w 90 minut, dostawy produktów zakupionych online.
Spółka testuje w Warszawie ekspresowe doręczenia. Towar ma być wysłany ze sklepu stacjonarnego, a nie jak dotychczas – z magazynu centralnego. – Firma chce w przyszłym roku podnieść sobie poprzeczkę i dostarczać dużą część przesyłek w ciągu 30-45 minut – zaznacza dyrektor Łukasiewicz Instytut Logistyki i Magazynowania Arkadiusz Kawa.
Czytaj więcej w: Gorąca ostatnia mila e-handlu
Inwestycja grupy jest kolejnym etapem pogłębiania współpracy pomiędzy spółkami, które w kolejnych miesiącach zamierzają znacząco rozszerzyć zakres usługi CCC Express. – Widzimy w rynku ekspresowych dostaw, duży potencjał. Stając się udziałowcem Xpress Delivery będziemy mogli jeszcze bardziej zacieśnić naszą współprace, poprzez udostępnienie usługi na rynkach zagranicznych oraz w nowych kanałach sprzedaży – tłumaczy wiceprezes zarządu Grupy CCC ds. Strategii i Rozwoju Karol Półtorak. – Współpraca ta wpisuje się w nasze cele strategiczne rozwijania unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów. Dzięki niej, dziś w naszym portfolio znajduje się usługa, która jest kolejnym przełomem w zakresie obsługi konsumenta – dodaje wiceprezes.
Czytaj więcej w: W półtora miesiąca InPost postawił tysiąc paczkomatów