Kurier w czasach „instant”

Publikacja: 25.06.2019 10:23

Kurier w czasach „instant”

Foto: logistyka.rp.pl

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich. 

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

Od pewnego czasu notujemy nowy trend. W roli nadawców coraz częściej występują klienci indywidualni, którzy wysyłają zwracane zamówienia, używane przedmioty sprzedawane na portalach aukcyjnych czy paczki do rodziny lub przyjaciół.

""

logistyka.rp.pl

Wygoda – słowo klucz

W obsłudze klienta DPD stawia na komfort i elastyczność. Poza interaktywnym powiadomieniem Predict zawierającym informacje o przewidywanym terminie doręczenia, poza linkiem do portalu mojapaczka.dpd.com.pl, poza udostępnieniem płatności kartą lub BLIKiem u kuriera, konsument ma do dyspozycji usługę nadania w jednym z punktów Pickup, zaś przesyłkę może przygotować do nadania w domu, na komputerze – poprzez portal Nadaj Online.

Wystarczy wejść na stronę: https://www.dpdpickup.pl/Wycen-i-nadaj-Online, a następnie przejść przez prosty i intuicyjny formularz nadania przesyłki. Po wprowadzeniu danych paczki, nadawcy i odbiorcy, następuje płatność (do wyboru konsument ma kilka opcji szybkich płatności). Z wydrukowanym dokumentem i paczką należy udać się do najbliższego punktu Pickup. Wówczas nadanie przesyłki trwa dosłownie chwilę.

""

logistyka.rp.pl

Materiał Promocyjny

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich. 

E-commerce coraz popularniejszy

Pozostało 81% artykułu
Logistyka
Ranking firm TSL i Rzeczpospolita TSL Award
Logistyka
Zielona energia w logistyce
Logistyka
„Rzeczpospolita” nagrodziła firmy branży TSL
Logistyka
2600 ciężarówek stoi w 58-kilometrowej kolejce na granicy Ukrainy z Polską
Logistyka
Przed godziną 11 rozpoczęła się blokada przejścia drogowego w Dorohusku-Jagodzinie
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?