Reklama

Kurier w czasach „instant”

Publikacja: 25.06.2019 10:23

Kurier w czasach „instant”

Foto: logistyka.rp.pl

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich. 

E-commerce coraz popularniejszy

Ciągły wzrost popularności sprzedaży online w dużej mierze spowodowany jest właśnie szybkim tempem naszego życia. Teraz, gdy właściwie wszystkie produkty dostępne są w sieci, coraz chętniej robimy zakupy nie wychodząc z domu czy biura. Według najnowszych badań rynku sprzedaży online, Barometr E-shopper 2018, przeprowadzonego przez DPDgroup, e-commerce w Europie stanowi już ponad 11 proc. całego handlu.

Od pewnego czasu notujemy nowy trend. W roli nadawców coraz częściej występują klienci indywidualni, którzy wysyłają zwracane zamówienia, używane przedmioty sprzedawane na portalach aukcyjnych czy paczki do rodziny lub przyjaciół.

""

Foto: logistyka.rp.pl

Reklama
Reklama

Wygoda – słowo klucz

W obsłudze klienta DPD stawia na komfort i elastyczność. Poza interaktywnym powiadomieniem Predict zawierającym informacje o przewidywanym terminie doręczenia, poza linkiem do portalu mojapaczka.dpd.com.pl, poza udostępnieniem płatności kartą lub BLIKiem u kuriera, konsument ma do dyspozycji usługę nadania w jednym z punktów Pickup, zaś przesyłkę może przygotować do nadania w domu, na komputerze – poprzez portal Nadaj Online.

Wystarczy wejść na stronę: https://www.dpdpickup.pl/Wycen-i-nadaj-Online, a następnie przejść przez prosty i intuicyjny formularz nadania przesyłki. Po wprowadzeniu danych paczki, nadawcy i odbiorcy, następuje płatność (do wyboru konsument ma kilka opcji szybkich płatności). Z wydrukowanym dokumentem i paczką należy udać się do najbliższego punktu Pickup. Wówczas nadanie przesyłki trwa dosłownie chwilę.

""

Foto: logistyka.rp.pl

Materiał Promocyjny

W biegu. Tak można w dwóch słowach określić styl życia większości z nas. Żyjemy szybko i chcemy, by produkty i usługi, z których korzystamy, były wygodne, łatwo dostępne i w pełni dostosowane do naszych potrzeb. Dotyczy to również rynku przesyłek kurierskich. 

E-commerce coraz popularniejszy

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Reklama
Logistyka
Najlepsi w branży TSL nagrodzeni!
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Logistyka
Orlen łączy siły z Pocztą Polską. InPost ma się czego bać
Logistyka
Redakcja Rzeczpospolitej zaprasza na Galę Liderów Logistyki
Logistyka
Branża logistyczna szuka antidotum na spadki na rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Logistyka
Jaki jest udział transportu w PKB Polski?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama