Materiał powstał we współpracy z LPP Logistics
Dlaczego stworzyliście osobną spółkę dla obsługi logistycznej LPP, czyli LPP Logistics? Dotychczasowe rozwiązania nie wystarczały?
Sebastian Sołtys: Myślę, że radziliśmy sobie dobrze. Jednak nadszedł moment, kiedy logistyka stała się jednym z filarów rozwoju całej grupy kapitałowej LPP. W okresie pandemii, kiedy cały handel praktycznie z dnia na dzień przestawił się na e-commerce, przedsiębiorstwa w branży retail mogły sprzedawać tyle, na ile pozwalały moce produkcyjne logistyki. To był nie tylko sprawdzian rynkowy, ale też czas, kiedy kanał sprzedaży internetowej zaczął bardzo dynamicznie się rozwijać. W ślad za tym zwiększyliśmy nasze nakłady inwestycyjne w logistykę i znacząco urośliśmy w siłę.
Co to znaczy?
Dzisiaj jesteśmy już pokaźnym operatorem logistycznym o obrotach rzędu 1,5 miliarda złotych.