Scania stawia na elektryczność czerpaną z baterii lub sieci napowietrznej. Według Szwedów wodór będzie niszowym paliwem.
Producent ciężarówek i ładowarek podpisali porozumienie o budowie sieci ładowarek w Polsce.
Dofinansowanie do autobusów elektrycznych sprawiło, że są najpopularniejszym w Polsce napędem. Ładowarki mają moce porównywalne do dużych elektrowni.
Komisja Europejska narzuciła plan odejścia od ciężarówek z napędem spalinowym. Do napędu elektrycznych ciężarówek brakuje jednak prądu. W całej Europie.
Koszmarnie drogie paliw alternatywne pokazują, że nie są żadną alternatywą.
Einride obiecało dostarczyć 300 pojazdów i 150 ładowarek w latach 2023-2025 do wybranych miast w USA.
Największy w Polsce producent akumulatorów litowo-jonowych będzie miał nowego właściciela i fundusze na szybszy rozwój.
Spłonął kolejny samochodowiec, strażacy od tygodnia walczą z żywiołem.
Wart 315 mln zł budżet dopłat NFOŚiGW na ładowarki dużej mocy został wyczerpany w 2 tygodnie.
Miejski ruch w 2021 roku był na zbliżonym poziomie do notowanego w 2019 roku. Widoczne jest popołudniowe i wieczorne ożywienie.
Powstały dwie grupy: wodorowa i elektryczna. Na razie żadna opcja nie ma infrastruktury paliwowej.
Ponad sto miast chce elektrobusy i złożyło do NFOSiGW wnioski o dofinansowanie.
Z elektrycznymi ciężarówkami nic nie jest proste, wymagają potężnych nakładów na infrastrukturę.
Elektryczne i wodorowe ciężarówki tuż tuż, a nie ma ich gdzie naładować.
Reforma podatkowa może ograniczyć inwestycje samorządów w tabor komunikacji publicznej.
Ceny energii elektrycznej oszalały i uderzyły m.in. w komunikację publiczną. Ratunek jest w nowej technologii.
Branża kurierska ma wielkie plany zakupu elektrycznych dostawczaków, a państwo właśnie uruchomiło dopłaty do zakupów.
Coraz więcej chętnych do produkcji wodorowych samochodów ciężarowych i autobusów.
Masz aktywną subskrypcję? Zaloguj się lub wypróbuj za darmo wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas