Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 02:41 Publikacja: 18.02.2025 11:02
Ballard Power Systems, nowy silnik wodorowy FCmove XD
Foto: Ballard Power Systems
Nie ma wątpliwości, że rok 2024 był trudny dla branży wodorowej i ogniw paliwowych – przyznał prezes Ballard Power Systems Randy MacEwen. Wskazał, że zawirowania polityczne niekorzystnie wpłynęły na projekty wodorowe i opóźniły je na kluczowych rynkach światowych. – W przypadku kilku projektów wodorowych podjęto decyzję o inwestycji finansowej (FID), a kilka zostało całkowicie anulowanych. Powszechnie wycofywano się z wieloletnich projektów wodorowych – zaznaczył prezes Ballard.
Wysokie ceny taboru, infrastruktury i mitręga administracyjna zniechęcają przewoźników do elektryfikacji ciężaro...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Coraz częściej miasta zamawiając tramwaje żądają oszczędnych napędów z tranzystorami z węglika krzemu, które sta...
Wodorowa lokomotywa obsłuży porty i huty. Szwedzi oceniają jej możliwości i nie jest wykluczone, że kupią takie...
Dopłaty do wodorowców rozruszały rynek, jednak wysoka cena nowej, nie do końca sprawdzonej technologii odstrasza...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Elektryfikacja transportu wymaga sporych inwestycji. Producenci sięgają do kieszeni przewoźników.
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas