Szykuje się wielkie starcie platform zakupowych

Klienci najchętniej robiliby zakupy w sieci korzystając z jednej platformy zakupowej.

Wodór z lubuskiego dla niemieckich ciężarówek

Unijne wodorowe plany wsparte miliardowymi budżetami zachęcają prywatnych inwestorów do snucia planów wejścia w produkcję wodoru.

Europa prowadzi w sieciach 5G i automatyzacji magazynów

Zrobotyzowana wewnętrzna logistyka możliwa jest dzięki sieciom 5G. Pierwsze wdrożenia ma za sobą przemysł przetwórczy, a logistyka jest następna w kolejce do robotyzacji. Są już pierwsze wdrożenia w Polsce.

Otwiera się wart kilka mld zł rynek ładowarek do elektrycznych ciężarówek

Unijni politycy zakładają, że elektryczne ciężarówki zastąpią modele z dieslem. Nie jest na to przygotowana energetyka.

Sztuczna inteligencja zdobywa logistykę

Bez sztucznej inteligencji dostawy e-handlu nie będą miały przyszłości.

Zapycha się rynek elektrosamochodów

W Niemczech popyt na elektryczne samochody nie rośnie od kilku miesięcy. Elektrorewolucja traci rozpęd.

Od gier komputerowych do magazynu

Producenci gier komputerowych wykorzystują umiejętności tworzenia sztucznej inteligencji do produkcji programów treningowych dla personelu magazynowego.

Inwestorzy pakują miliardy w cyfrowe spedycje

Dla zleceniodawców i przewoźników cyfrowe spedycje stają się standardem. Za kilka lat zdominują rynek.

Wodór jest zbyt kosztowny dla transportu drogowego

Podwyżki cen wodoru sprawiły, że wodorowe samochody są zupełnie nieopłacalne.

Elektryczne ciężarówki nie naładują akumulatorów

Bez poważnej pomocy państwa nie ma szans na wybudowanie sieci ładowarek dla elektrycznych ciężarówek.

Nowoczesny magazyn eCommerce

Rodzaje kontraktów outsourcingu logistycznego, które realizujemy w DSV Solutions są bardzo zróżnicowane. Na przestrzeni lat wyspecjalizowaliśmy się w indywidualnych rozwiązaniach „szytych na miarę”, ale w ostatnim czasie rozwijamy bardzo intensywnie globalne, ustandaryzowane rozwiązanie typu plug & play dla eCommerce. To idealne rozwiązanie w sytuacji, kiedy krytyczne jest szybkie uruchomienie, a gotowe rozwiązanie spełnia kluczowe oczekiwania.

Gigafactory pod Warszawą

Podwarszawska spółka Impact Clean Power Technology rusza z budową fabryki akumulatorów litowo-jonowych. Zakład rozpocznie produkcję w 2024 roku.

Automatyzacja, czyli niezależność

Siła zautomatyzowanych magazynów tkwi w tym, że pozwala przedsiębiorstwu szybko przystosować się do nowych warunków obsługi, nie zaniedbując tym samym klientów. Elastyczne i skalowalne procesy logistyczne zdają egzamin praktycznie w każdych (nawet kryzysowych) okolicznościach.

Masz firmę? Nowym furgonem eVito zajedziesz dalej

Koniec narzekania – koronny argument przeciwników elektrycznych samochodów dostawczych, czyli zbyt mały zasięg, odjeżdża w siną dal. Nowy furgon eVito Mercedesa przejedzie na jednym ładowaniu 265 km, co zadowoli już nie tylko miejskich dostawców czy kurierów, ale także działających w aglomeracji serwisantów i usługodawców.

Elektryczne auta odmienią rynek flotowy

Wiceprezes Webfleet Solutions Europe Taco van der Leij mówi o przyszłości systemów zarządzania flotą i zmianach, jakie przyniosą elektryczne samochody.

Dla ładowarek jest moc, na farm fotowoltaicznych już nie

Rozbudowa floty elektrycznych ciężarówek wymusi budowę setek ładowarek. Mogą one wyczerpać moce przyłączeniowe.

Kolej pędzi ku stacji „automatyzacja”

Dostawcy sterowania ruchem kolejowym przekonują zarządców infrastruktury do automatyzacji kolejowego ruchu.

Zakaz rejestracji spalinowych aut osobowych i lekkich dostawczych od 2035 roku

Parlament Europejski przychylił się do wypracowanej wspólnie z przemysłem samochodowym propozycji Komisji Europejskiej wprowadzenia „zeroemisyjnych flot” od 2035 roku.