Od 5 do 7 listopada przedstawiciele sektora logistyki, spedycji i transportu będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą, wystawioną w halach EXPO XXI Warszawa. To największa w Polsce impreza branży TSL. W tym roku wystawi się na niej 280 firm, z czego 45 proc. jest z zagranicy. Dynamiczny rozwój wydarzenia sprawia, że w tym roku wystawcy zaprezentują swoje produkty i usługi w dwóch halach targowych.
Targi TransLogistica Poland organizowane są od 2013 roku. Niezmiennie są największą w Polsce imprezą targową dla branży TSL. W 2018 roku na TransLogistica Poland swoją ofertę zaprezentowały 242 firmy, gdy na konkurencyjnych MTTSL i Warsaw Bus w Nadarzynie w sumie 163, zaś targi Transportex/Logistex i Silesia Komunikacja w Sosnowcu zgromadziły 104 wystawców.
Bogata i atrakcyjna oferta TransLogistica Poland przyciąga coraz liczniejsze grono zwiedzających. W 2018 roku targi odwiedziło 7030 osób, co daje 29 osób na wystawcę. Jest to bardzo dobra średnia, która wśród targów B2B daje TransLogistica Poland wiodące miejsce w ogólnopolskim rankingu.
Jedną z przyczyn dużej popularności targów jest oferta najnowszych produktów i rozwiązań, budzących zawsze największe zainteresowanie. Według statystyk 55 proc. uczestników odwiedza targi TransLogistica Poland w poszukiwaniu nowości branżowych. Tegoroczna edycja wydarzenia również stoi pod znakiem nowoczesnych technologii, premier oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie transportu i logistyki. Kolejną korzyścią z udziału w TransLogistica Poland jest możliwość uczestnictwa w bezpłatnych, specjalnie aranżowanych spotkaniach biznesowych – Networkingu Logistycznym. Jest to innowacyjna, bezpłatna platforma wymiany kontaktów biznesowych.
Spotkania są dedykowane przedstawicielom przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych, handlowych, które korzystają lub poszukują rozwiązań w zakresie transportu, spedycji, logistyki i magazynowaniaGłównym założeniem Networkingu jest ułatwienie potencjalnym partnerom komunikacji i nawiązania nowych relacji biznesowych, przy dużej oszczędności czasu.