Usługa oferuje dostawy nawet następnego dnia, bez minimalnej wartości zamówienia, w 30 kategoriach. Dostawy trafiają do domu, paczkomatu lub punktu odbioru. Przez pierwszy miesiąc usługa jest darmowa, a po okresie próbnym kosztuje 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.
Poczta Polska planuje zwiększenie udziału w rynku KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczki) i do 2024 roku zakłada podwojenie przychodów z tego segmentu. – Klienci zamawiający towary na platformie Amazon już od kilku lat korzystają z usług Poczty Polskiej, aby otrzymać przesyłki szybko, terminowo, z dostarczeniem do każdego miejsca w kraju. Rozszerzenie współpracy o program Amazon Prime dowodzi, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie i jesteśmy atrakcyjnym partnerem biznesowym dla największych światowych koncernów – podkreśla wiceprezes zarządu Poczty Polskiej Andrzej Bodziony.
Przychody Poczty z usług kurierskich, cyfrowych i logistycznych generują niecałe 20% przychodów spółki. Biznes tradycyjny, czyli papierowe listy, wpłaty i przekazy pocztowe, przynoszą obecnie prawie czterokrotnie większe przychody.