Najszybciej rosnąca w Polsce firma kurierska rozbudowuje zaplecze logistyczne. To największe tegoroczne inwestycje tej branży.
Rynek ostatniej mili dojrzewa błyskawicznie. Wygrają ci, którzy połączą interoperacyjność, niezawodność i wydajną operację na poziomie krajowym.
Klienci wyraźnie faworyzują odbiór e-zakupów w maszynach paczkowych, które mają łącznie blisko 6 mln skrytek.
Firmy kurierskie już od września przygotowują się do szczytu paczkowego, który jest złotym okresem dla sklepów internetowych.
Usługi dodane stały się standardem dla operatorów logistycznych, a wielu klientów traktuje tę ofertę jako niezbędną.
Logistykę ostatniej mili w Ameryce czeka rewolucja na wzór dokonanej w Polsce przez automaty paczkowe.
Kraje nadbałtyckie są stabilnym rynkiem dla polskich eksporterów, mogą stać się także bramą dla ekspansji na rynek fiński.
Przyszłością są współdzielone sieci automatów paczkowych. Zbliża się kolejny etap rozwoju rynku i widać gracza, który się najbardziej rozpycha.
Rośnie zagraniczna, internetowa sprzedaż polskich firm, jednak jak pokazują badania wsparcie może przyspieszyć zagraniczną ekspansję.
Firmy logistyczne jak Nova Post mogą ułatwić polskim sklepom e-handlu ekspansję na rynek ukraiński.
Operatorzy pocztowi o kurierscy szukają alternatyw dla kosztowych dostaw do drzwi. Przed miastami fala inwestycji w automaty paczkowe.
Wielka inwestycja ma szanse zwrócić się w niecałe 3 lata, w dodatku umocni pozycję operatora na nadal ogromnym rynku listowym.
Będzie coraz więcej umów pośredników z firmami kurierskimi, wraz z popularyzacją zagranicznego e-handlu.
Na polskim rynku trwa wyścig w budowie automatów paczkowych. Gracz z najlepszą siecią kontroluje rynek.
Operatorzy pocztowi obiecują w najbliższym czasie przywrócenie możliwości wysyłki i clenia paczek do Stanów Zjednoczonych.
Na zyskownej trasie USA – Unia Europejska pojawi się InPost. Dla spółki zmiany regulacji celnych są szasną na nowe źródło przychodów.
Na rynku pojawiło się rozwiązanie, które może być atrakcyjne dla klientów indywidulanych. Rynek wkrótce zweryfikuje jego potencjał.
Państwowy gracz na rynku kurierskim poprawił jakość, ale walka o klientów przenosi się do świata aplikacji.
Kurierzy montują w Polsce każdego roku tysiące automatów paczkowych. Chcą przyciągnąć nimi do współpracy największe platformy e-handlu.
Specjaliści przewidują, że rola regionu na magazynowej mapie Polski będzie systematycznie rosnąć.
Masz aktywną subskrypcję? Zaloguj się lub wypróbuj za darmo wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas