Partnerstwo, innowacje, kompetencje – New Procurement na konferencji PROCON/POLZAK 2022

Po dwóch latach eksperymentów i doświadczeń z wymuszonymi przez pandemię spotkaniami online, największa konferencja zakupowa w tej części Europy powraca w pełni stacjonarnym wydaniu.

Publikacja: 29.09.2022 16:26

Partnerstwo, innowacje, kompetencje – New Procurement na konferencji PROCON/POLZAK 2022

Foto: PSML

Już 18 i 19 października, w Hotelu Crowne Plaza w Warszawie spotkają się przedstawiciele europejskich specjalistów od zakupów. Głównymi zagadnieniami tegorocznego spotkanie są wyzwania współczesnego świata i gospodarki z jakim zmierzyć musi się specjalista od zakupów. 

Jak w tych warunkach stworzyć wartości i zapewnić stabilność działania przedsiębiorstwa? – Nowoczesne firmy jeszcze przed pandemią zrozumiały, jak duży wpływ możemy mieć na zwiększenie przewagi konkurencyjnej, jeżeli jako zakupy staniemy się jedną z funkcji strategicznych. COVIDowe załamania na rynkach bardzo szybko zweryfikowały, które organizacje uwolniły się od tradycyjnego postrzegania działu zakupów, pilnującego wyłącznie kosztów i oszczędności. Te organizacje bardzo szybko dostosowały się do nowych warunków i realiów korzystając ze swoich sieci partnerskich oraz wykorzystując kompetencje często multidyscyplinarnych zespołów zakupowych – wskazuje członek zarządu PSML Andrzej Zawistowski. – Teraz przyszła pora na wyciagnięcie wniosków i zbudowanie podstaw nowej ery Procurementu – i na tym skupimy się podczas konferencji PROCON/POLZAK 2022.”

New Procurement: Challenges for Procurement Leaders 

Hasło przewodnie konferencji doskonale wpisuje się w obecne, post-covidowe nastroje na rynkach. Wysoka niepewność podsycana jest przez dalsze zawirowania, a anomalie na rynkach surowców i rosnące ceny zarówno usług, jak i produktów, spędzają sen z powiek wielu zakupowców. – Branża powinna spojrzeć teraz globalnie na Procurement: zidentyfikować i połączyć wszystkie kluczowe obszary w jedną integralną całość. Zarządzanie ryzykiem to obecnie bardzo ważny temat, ale nie wystarczy przetrwać. Przedsiębiorstwa i ich działy zakupów muszą spojrzeć w przyszłość. Strategiczne bezpieczeństwa łańcuchów dostaw musi wyjść poza obręby organizacyjne i zostać rozszerzone o relacje z dostawcami oraz zagadnienia odpowiedzialności społecznej, ekologię, zrównoważony rozwój czy wsparcie lokalnych społeczności (ESG). Tylko wtedy, będziemy mogli mówić o sukcesie i tylko tak, możemy w ogóle dalej rozmawiać o przyszłości – podkreśla Managing Director w OptiBuy Mateusz Borowiecki.

Organizatorzy podzielili agendę na trzy główne wyzwania: Risk Management in VUCA World, Digital Transformation, ESG – Green Procurement. W programie nie zabraknie oczywiście znanych i - docenianych przez uczestników - aktywności networkingowych,  case studies, prelekcji, gości specjalnych czy stolików tematycznych, czyli moderowanych dyskusji w kameralnym gronie innych ekspertów i praktyków oraz gali wręczenia nagród Lidera Zakupów 2021 w konkursie Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML).

PSML

Mistrz i uczeń – czyli powrót do korzeni

Absolutnym gwoździem programu jest, a właściwie są – dwie europejskie ikony zakupów. Znany z pierwszej edycji konferencji PROCON/POLZAK 2014 – prof. Arjan van Weele oraz prof. dr Frank Rozemeijer - jeden z najlepiej ocenianych prelegentów ubiegłorocznej konferencji. 

W podzielonym na dwa dni wystąpieniu - pt. „Unlocking Procurement’s Value: How to overcome Key Dilemma's in today’s world”, eksperci nie tylko powiedzą, dlaczego zakupy powinny przyczyniać się do realizacji strategicznych celów firmy, ale również na odpowiednich przykładach, pokażą jakie metody, podejścia i narzędzia stosować w praktyce, by przezwyciężyć wszystkie problemy stojące na przeszkodzie do odblokowania wartości zakupów.

Szansy na spotkanie i posłuchanie tych dwóch zakupowych osobistości nie powinien przegapić żaden CPO! 

Oprócz wystąpienia otwierającego oba dni – eksperci promować będą 8. wydanie swojej książki - Procurement and Supply Chain Management, która od lat uznawana jest za podstawowe źródło wiedzy zakupowej. Z okazji zaktualizowanego wydania organizatorzy wydarzenia – OptiBuy oraz PSML – będą mieć niespodziankę dla wszystkich uczestników.

Rejestracja na wydarzenie trwa. Do zobaczenia 18 i 19 października w Hotelu Crowne Plaza w Warszawie.

PROCON/POLZAK 2022

18-19 października

Challenges for Procurement Leaders

www.konferencja-proconpolzak.pl

Organizatorzy: OptiBuy (www.optibuy.com) oraz PSML (www.psml.pl)

Już 18 i 19 października, w Hotelu Crowne Plaza w Warszawie spotkają się przedstawiciele europejskich specjalistów od zakupów. Głównymi zagadnieniami tegorocznego spotkanie są wyzwania współczesnego świata i gospodarki z jakim zmierzyć musi się specjalista od zakupów. 

Jak w tych warunkach stworzyć wartości i zapewnić stabilność działania przedsiębiorstwa? – Nowoczesne firmy jeszcze przed pandemią zrozumiały, jak duży wpływ możemy mieć na zwiększenie przewagi konkurencyjnej, jeżeli jako zakupy staniemy się jedną z funkcji strategicznych. COVIDowe załamania na rynkach bardzo szybko zweryfikowały, które organizacje uwolniły się od tradycyjnego postrzegania działu zakupów, pilnującego wyłącznie kosztów i oszczędności. Te organizacje bardzo szybko dostosowały się do nowych warunków i realiów korzystając ze swoich sieci partnerskich oraz wykorzystując kompetencje często multidyscyplinarnych zespołów zakupowych – wskazuje członek zarządu PSML Andrzej Zawistowski. – Teraz przyszła pora na wyciagnięcie wniosków i zbudowanie podstaw nowej ery Procurementu – i na tym skupimy się podczas konferencji PROCON/POLZAK 2022.”

Logistyka
Gala Liderów Logistyki 2022 i rozdanie nagród za nami!
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Praca w logistyce
Top Young 100 podsumowanie czwartej edycji
Drogowy
Rosja wprowadza zakaz wjazdu dla unijnych ciężarówek
Szynowy
Rozbudowany Clip w Swarzędzu to jeden z największych terminal kolejowych w Polsce
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Logistyka Kontraktowa
InPost rośnie szybciej niż rynek i zapowiada dalsze rekordowe wyniki
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni