Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 22:19 Publikacja: 01.02.2025 17:00
GDDKiA
Foto: GDDKiA
W kategorii pojazdów ciężkich finansowanie ciągników siodłowych w 2024 roku obniżyło się o jedną czwartą, a naczep i przyczep o 22 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego. Łącznie wartość nowych umów na finansowanie pojazdów ciężkich wyniosła 18,8 mld zł, co oznacza spadek o 14 proc. Wzrosło natomiast finansowanie pojazdów ciężarowych (o 8 proc.) i autobusów aż 1,5-krotnie, podliczył Związek Polskiego Leasingu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Przewoźnicy narzekają na wzrost kosztów i ograniczają inwestycje. Coraz chętniej sięgają po tanie, importowane o...
Giełda ładunków Timocom prognozuje na nadchodzące miesiące stabilizacji popytu na przewozy drogowe.
Przedsiębiorcy ostrożnie podchodzą do prognoz, jednak wielu z nich odnawia floty. Wszyscy zmagają się z wysokimi...
Duzi gracze branży transportu drogowego chcą umocnić się na rynku i inwestują w tabor, gdy konkurencja tnie wyda...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Pierwsze półrocze było bardzo trudne dla przewoźników drogowych. Ich sytuacja jest odbiciem stanu unijnej gospod...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas