Ekologiczny program Unii Europejskiej okazał się niewypałem. Przewoźnicy stracili na ciężarówkach na LNG grube pieniądze i domagają się pomocy od państwa.
Jacek Oraczewski, Central Europe Transport Director, FM Logistic, odpowiadający za usługę transportową firmy w regionie, mówi w jaki sposób przewoźnicy samochodowi przetrwali pełen zawirowań drugi kwartał.
Zakończył się jednodniowy protest inspektorów transportu drogowego, którzy 11 lipca oddawali krew i w związku z tym przysługiwał im dzień wolnego. Może to nie być koniec demonstracji.
Ruszą inwestycje czekające na fundusze KPO. Pomostowe finasowanie zapewni PFR. Rząd wesprze także samorządy w finasowaniu podłączenia działek inwestycyjnych.
Celnicy domagają się rozładunku auta do inspekcji celnej, nawet gdy według przewoźników, nie ma takiej potrzeby, bo wystarczą inne metody do skontrolowania ładunku i zapobieżenia przemytowi.