Grupa InPost pochwaliła się 22 procentowym rok do roku wzrostem w 2024 roku liczby obsłużonych paczek, a Polsce był on o 2 pp. mniejszy. Także konkurenci zwiększyli obsługiwane w Polsce potoki przesyłek. – Wzrost wolumenów widzimy w segmencie C2C, które rosną wraz z rozwojem platform dedykowanych dla handlu m.in. używanymi rzeczami. Łącznie wszystkie segmenty rynku B2B, B2C oraz wspomniany C2C urosły o ponad 10 proc. Wzrosty zaobserwowaliśmy w usługach międzynarodowych i zapotrzebowaniu na - z jednej strony - dostępne cenowo, z drugiej niezawodne wysyłki międzynarodowe, które urosły w skali roku o ponad 20 proc. Widzimy też coraz większe zainteresowanie klientów indywidualnych łatwo dostępnymi usługami krajowymi i międzynarodowymi z poziomu aplikacji DPD Mobile – klienci doceniają przejrzystość, prostotę i dostępność usług z poziomu telefonu i sądzę, że ten trend będzie dalej rósł w 2025 roku – przypuszcza kierownik ds. komunikacji korporacyjnej DPD Polska Maksymilian Pawłowski.