Aktualizacja: 02.04.2025 11:11 Publikacja: 16.01.2025 10:45
Robert Przybylski
Foto: Robert Przybylski
Miniony rok branże e-handlu zamknęła dobrymi wynikami. – Według statystyk Eurostatu i Euromonitora, aktualny poziom rodzimego rynku handlu elektronicznego wyprzedza przedcovidowe prognozy o prawie cztery lata – zaznacza Head of Industrial & Logistics Agency Cushman & Wakefield Polska Damian Kołata.
Natomiast operations manager SwipBox Polska Łukasz Łukasiewicz szacuje, że udział e-commerce w ogólnej sprzedaży detalicznej zbliża się do 20%. Piotr Pydzik, Operations Director w Packeta Poland uważa, że cross-border e-commerce staje się jednym z głównych motorów wzrostu w e-commerce.
Słabnąca niemiecka gospodarka zmusza polskich eksporterów do szukania nowych rynków zbytu. Potencjał tkwi w hand...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Operator wdrożył nową strategię zarządzania transportem i flotą, raportuje poprawę wyników w segmencie kurierskim.
Niektórzy przewoźnicy, którzy weszli w segment logistyki kontraktowej, mają poważne problemy z zapełnieniem maga...
Nadchodzi koniec zasady de minimis w imporcie i będzie to rewolucja w e handlu i logistyce. Małe paczki także bę...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Chińscy producenci aut zmienią nie tylko rynek samochodowy, ale i logistyczny. Wzrośnie rola armatorów.
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas