Reklama
Rozwiń
Reklama

Magazyny dla zagranicznych klientów

Międzynarodowy e-handel napędza rynek magazynowy w Polsce. Duży potencjał ma także handel rzeczami używanymi.

Publikacja: 16.01.2025 10:45

Magazyny dla zagranicznych klientów

Robert Przybylski

Foto: Robert Przybylski

Miniony rok branże e-handlu zamknęła dobrymi wynikami. – Według statystyk Eurostatu i Euromonitora, aktualny poziom rodzimego rynku handlu elektronicznego wyprzedza przedcovidowe prognozy o prawie cztery lata – zaznacza Head of Industrial & Logistics Agency Cushman & Wakefield Polska Damian Kołata. 

Natomiast operations manager SwipBox Polska Łukasz Łukasiewicz szacuje, że udział e-commerce w ogólnej sprzedaży detalicznej zbliża się do 20%. Piotr Pydzik, Operations Director w Packeta Poland uważa, że cross-border e-commerce staje się jednym z głównych motorów wzrostu w e-commerce.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Produkty i Usługi
Ameryka w tyle za Polską w rewolucji dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Produkty i Usługi
Mleczna droga krajów nadbałtyckich
Produkty i Usługi
Kurierzy łączą siły na coraz bardziej konkurencyjnym rynku
Produkty i Usługi
Handel internetowy sprawia, że polskie firmy sięgają po nowe rynki
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Produkty i Usługi
Nova Post bramą na Ukrainę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama