Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 10:15 Publikacja: 02.02.2025 21:05
Wallenius Wilhelmsen, Port w Gothenburgu, Szwecja 2024
Foto: Wallenius Wilhelmsen
Europejskie spedycje szkolą pracowników w rozwoju handlu z Chińczykami. Np. francuska firma CAT LC zatrudnia specjalistów i robi biznes dla BYD w Hiszpanii i Portugalii. Kompleksowo obsługuje Omoda, dla tej marki przyjęła pierwszy transport morski. Poszerzenie zakresu usług wynikało z oczekiwań klienta, który chciał mieć wszytko w jednym okienku.
Spółka CAT LC ma 1300 wagonów kolejowych oraz 1400 lor i w najbliższych latach dojdzie 500 kolejnych lor. Inwestycje przewiduje także konkurencyjny Adampol (należący do Hyundai-Glovis), który ma 400 aut w grupie i ponad 1500 wynajętych przewoźników. W tym roku planuje rozbudowę floty o ok. 10 proc., choć producenci zabudów nie mają mocy produkcyjnych i oferują terminy odbioru w 2026 roku.
Szybko rosną logistyczni liderzy w regionie. Raben ma szansę w tym wyścigu o największych klientów, właśnie zało...
Sektor magazynowy powili osiąga nasycenie, przyrost nowych powierzchni będzie odbywał się w jednocyfrowym tempie...
Logistycy stoją przed koniecznością robotyzacji magazynów. W nagrodę mogą liczyć na duże usprawnienia, ale spore...
Spółki kurierskie szybko rozbudowują sieci doręczeń poza domem korzystając z umów z sieciami sklepów spożywczych...
Kurierska firma odnowiła umowę z litewską spółką Vinted, zapewniając sobie dopływ przesyłek do sieci kurierskiej...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas