Aktualizacja: 21.05.2025 04:14 Publikacja: 02.02.2025 21:05
Wallenius Wilhelmsen, Port w Gothenburgu, Szwecja 2024
Foto: Wallenius Wilhelmsen
Europejskie spedycje szkolą pracowników w rozwoju handlu z Chińczykami. Np. francuska firma CAT LC zatrudnia specjalistów i robi biznes dla BYD w Hiszpanii i Portugalii. Kompleksowo obsługuje Omoda, dla tej marki przyjęła pierwszy transport morski. Poszerzenie zakresu usług wynikało z oczekiwań klienta, który chciał mieć wszytko w jednym okienku.
Spółka CAT LC ma 1300 wagonów kolejowych oraz 1400 lor i w najbliższych latach dojdzie 500 kolejnych lor. Inwestycje przewiduje także konkurencyjny Adampol (należący do Hyundai-Glovis), który ma 400 aut w grupie i ponad 1500 wynajętych przewoźników. W tym roku planuje rozbudowę floty o ok. 10 proc., choć producenci zabudów nie mają mocy produkcyjnych i oferują terminy odbioru w 2026 roku.
Spółki kurierskie szybko rozbudowują sieci doręczeń poza domem korzystając z umów z sieciami sklepów spożywczych...
Kurierska firma odnowiła umowę z litewską spółką Vinted, zapewniając sobie dopływ przesyłek do sieci kurierskiej...
Przedsiębiorcy ukraińscy pamiętają o weteranach wojny, firma kurierska wdrożyła dla nich nowe urządzenia ułatwia...
Firmy kurierskie inwestują w nowe technologie sortowania paczek, aby sprawniej rozdzielać małe przesyłki.
Przekonują, że nie jest to wyłącznie przedświąteczne ożywienie. Jednak trudno stawiać prognozy na nadchodzące kw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas