Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 09:44 Publikacja: 02.02.2025 21:05
Wallenius Wilhelmsen, Port w Gothenburgu, Szwecja 2024
Foto: Wallenius Wilhelmsen
Europejskie spedycje szkolą pracowników w rozwoju handlu z Chińczykami. Np. francuska firma CAT LC zatrudnia specjalistów i robi biznes dla BYD w Hiszpanii i Portugalii. Kompleksowo obsługuje Omoda, dla tej marki przyjęła pierwszy transport morski. Poszerzenie zakresu usług wynikało z oczekiwań klienta, który chciał mieć wszytko w jednym okienku.
Spółka CAT LC ma 1300 wagonów kolejowych oraz 1400 lor i w najbliższych latach dojdzie 500 kolejnych lor. Inwestycje przewiduje także konkurencyjny Adampol (należący do Hyundai-Glovis), który ma 400 aut w grupie i ponad 1500 wynajętych przewoźników. W tym roku planuje rozbudowę floty o ok. 10 proc., choć producenci zabudów nie mają mocy produkcyjnych i oferują terminy odbioru w 2026 roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nova Post znalazła niszę na międzynarodowym rynku kurierskim, przyjmując ciężkie przesyłki o wadze do jednej tony.
W Wielkiej Brytanii konkurencja w branży kurierskiej wzmaga się i Amazon chce jej uciec, zwiększając jakość dostaw.
Europa stanowi większość międzynarodowego rynku kurierskiego, a na nim coraz powszechniej używane są w doręczeni...
Szybko rosną logistyczni liderzy w regionie. Raben ma szansę w tym wyścigu o największych klientów, właśnie zało...
Sektor magazynowy powili osiąga nasycenie, przyrost nowych powierzchni będzie odbywał się w jednocyfrowym tempie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas