Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Operator wdrożył nową strategię zarządzania transportem i flotą, raportuje poprawę wyników w segmencie kurierskim.

Publikacja: 19.03.2025 20:44

Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Od początku roku operator wdraża Plan Transformacji Poczty Polskiej. Jego kluczową częścią jest poprawa działania segmentu kurierskiego. – Twarde dane pokazują, że Poczta Polska konsekwentnie pracuje nad poprawą jakości świadczonych usług. Znacząca poprawa terminowości dostarczania przesyłek w różnych kategoriach jest dowodem na to, że możliwe jest połączenie efektywności operacyjnej z wysokim poziomem satysfakcji klienta, nawet w warunkach transformacji firmy – zapewnia Sławomir Żurawski, wiceprezes Poczty Polskiej ds. operacji i logistyki. 

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Produkty i Usługi
Nie wszyscy przewoźnicy osiągnęli sukces w logistyce kontraktowej
Produkty i Usługi
Chińskie e-commerce trafi z samolotów na statki
Produkty i Usługi
Chińczycy zmienią logistykę aut
Produkty i Usługi
Kurierscy giganci nie nadążają za Amazonem
Produkty i Usługi
Magazyny dla zagranicznych klientów
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Produkty i Usługi
Międzynarodowe przesyłki ciągną rynek kurierski
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń