Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Operator wdrożył nową strategię zarządzania transportem i flotą, raportuje poprawę wyników w segmencie kurierskim.

Publikacja: 19.03.2025 20:44

Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Od początku roku operator wdraża Plan Transformacji Poczty Polskiej. Jego kluczową częścią jest poprawa działania segmentu kurierskiego. – Twarde dane pokazują, że Poczta Polska konsekwentnie pracuje nad poprawą jakości świadczonych usług. Znacząca poprawa terminowości dostarczania przesyłek w różnych kategoriach jest dowodem na to, że możliwe jest połączenie efektywności operacyjnej z wysokim poziomem satysfakcji klienta, nawet w warunkach transformacji firmy – zapewnia Sławomir Żurawski, wiceprezes Poczty Polskiej ds. operacji i logistyki. 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Produkty i Usługi
InPost zdobył świetnego klienta
Produkty i Usługi
Start bez wystrzału
Produkty i Usługi
DPD otworzyło centrum logistyczne dla małych paczek
Produkty i Usługi
Logistycy dostrzegają delikatne ożywienie
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Produkty i Usługi
e-sklepy walczą z hegemonem rynku
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne