Reklama
Rozwiń
Reklama

Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Operator wdrożył nową strategię zarządzania transportem i flotą, raportuje poprawę wyników w segmencie kurierskim.

Publikacja: 19.03.2025 20:44

Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Od początku roku operator wdraża Plan Transformacji Poczty Polskiej. Jego kluczową częścią jest poprawa działania segmentu kurierskiego. – Twarde dane pokazują, że Poczta Polska konsekwentnie pracuje nad poprawą jakości świadczonych usług. Znacząca poprawa terminowości dostarczania przesyłek w różnych kategoriach jest dowodem na to, że możliwe jest połączenie efektywności operacyjnej z wysokim poziomem satysfakcji klienta, nawet w warunkach transformacji firmy – zapewnia Sławomir Żurawski, wiceprezes Poczty Polskiej ds. operacji i logistyki. 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Produkty i Usługi
Mleczna droga krajów nadbałtyckich
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Produkty i Usługi
Kurierzy łączą siły na coraz bardziej konkurencyjnym rynku
Produkty i Usługi
Handel internetowy sprawia, że polskie firmy sięgają po nowe rynki
Produkty i Usługi
Nova Post bramą na Ukrainę
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Produkty i Usługi
Kurierzy widzą szasnę na poprawę zysku w automatach paczkowych
Reklama
Reklama