Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 05:04 Publikacja: 19.03.2025 20:44
Poczta Polska
Foto: Poczta Polska
Od początku roku operator wdraża Plan Transformacji Poczty Polskiej. Jego kluczową częścią jest poprawa działania segmentu kurierskiego. – Twarde dane pokazują, że Poczta Polska konsekwentnie pracuje nad poprawą jakości świadczonych usług. Znacząca poprawa terminowości dostarczania przesyłek w różnych kategoriach jest dowodem na to, że możliwe jest połączenie efektywności operacyjnej z wysokim poziomem satysfakcji klienta, nawet w warunkach transformacji firmy – zapewnia Sławomir Żurawski, wiceprezes Poczty Polskiej ds. operacji i logistyki.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Operatorzy pocztowi obiecują w najbliższym czasie przywrócenie możliwości wysyłki i clenia paczek do Stanów Zjed...
Na zyskownej trasie USA – Unia Europejska pojawi się InPost. Dla spółki zmiany regulacji celnych są szasną na no...
Na rynku pojawiło się rozwiązanie, które może być atrakcyjne dla klientów indywidulanych. Rynek wkrótce zweryfik...
Państwowy gracz na rynku kurierskim poprawił jakość, ale walka o klientów przenosi się do świata aplikacji.
Kurierzy montują w Polsce każdego roku tysiące automatów paczkowych. Chcą przyciągnąć nimi do współpracy najwięk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas