Reklama
Rozwiń

Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Operator wdrożył nową strategię zarządzania transportem i flotą, raportuje poprawę wyników w segmencie kurierskim.

Publikacja: 19.03.2025 20:44

Poczta Polska walczy o odzyskanie rynku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Od początku roku operator wdraża Plan Transformacji Poczty Polskiej. Jego kluczową częścią jest poprawa działania segmentu kurierskiego. – Twarde dane pokazują, że Poczta Polska konsekwentnie pracuje nad poprawą jakości świadczonych usług. Znacząca poprawa terminowości dostarczania przesyłek w różnych kategoriach jest dowodem na to, że możliwe jest połączenie efektywności operacyjnej z wysokim poziomem satysfakcji klienta, nawet w warunkach transformacji firmy – zapewnia Sławomir Żurawski, wiceprezes Poczty Polskiej ds. operacji i logistyki. 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Produkty i Usługi
Amazon rozpoczął gigantyczną rozbudowę logistyki
Produkty i Usługi
Wspólne automaty paczkowe zdobywają Europę
Produkty i Usługi
Raben przyspiesza tempo w regionalnym wyścigu firm logistycznych
Produkty i Usługi
Coraz mniej chętnych na magazyny
Produkty i Usługi
W branży TSL nieodwołalnie nadchodzi robotyzacja