Reklama

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Spółki kurierskie szybko rozbudowują sieci doręczeń poza domem korzystając z umów z sieciami sklepów spożywczych, ale najwięksi gracze koncentrują inwestycje na automatach paczkowych.

Publikacja: 15.05.2025 15:58

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska, na mocy której spółki przeprowadziły integrację technologiczną. Ułatwi ona obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Poczta zapowiada, że podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami. 

W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) zwiększy efektywność, poprawi kontrolę nad operacjami oraz da możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów. 

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Produkty i Usługi
Poczta Polska inwestuje ćwierć miliarda złotych w sortery listów
Produkty i Usługi
Brokerzy ułatwią zagraniczną ekspansję małym sklepom e-commerce
Produkty i Usługi
DHL samodzielnie inwestuje w automaty
Produkty i Usługi
Pocztowcy obiecują rychłe wznowienie wysyłki paczek do USA
Produkty i Usługi
W wysyłkach paczek do USA dojdzie jeszcze jeden konkurent
Reklama
Reklama