Reklama
Rozwiń
Reklama

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Spółki kurierskie szybko rozbudowują sieci doręczeń poza domem korzystając z umów z sieciami sklepów spożywczych, ale najwięksi gracze koncentrują inwestycje na automatach paczkowych.

Publikacja: 15.05.2025 15:58

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska, na mocy której spółki przeprowadziły integrację technologiczną. Ułatwi ona obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Poczta zapowiada, że podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami. 

W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) zwiększy efektywność, poprawi kontrolę nad operacjami oraz da możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów. 

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Produkty i Usługi
Ameryka w tyle za Polską w rewolucji dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Produkty i Usługi
Mleczna droga krajów nadbałtyckich
Produkty i Usługi
Kurierzy łączą siły na coraz bardziej konkurencyjnym rynku
Produkty i Usługi
Handel internetowy sprawia, że polskie firmy sięgają po nowe rynki
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Produkty i Usługi
Nova Post bramą na Ukrainę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama