Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 13:22 Publikacja: 15.05.2025 15:58
Poczta Polska
Foto: Poczta Polska
Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska, na mocy której spółki przeprowadziły integrację technologiczną. Ułatwi ona obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Poczta zapowiada, że podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami.
W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) zwiększy efektywność, poprawi kontrolę nad operacjami oraz da możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów.
Szybko rosną logistyczni liderzy w regionie. Raben ma szansę w tym wyścigu o największych klientów, właśnie zało...
Sektor magazynowy powili osiąga nasycenie, przyrost nowych powierzchni będzie odbywał się w jednocyfrowym tempie...
Logistycy stoją przed koniecznością robotyzacji magazynów. W nagrodę mogą liczyć na duże usprawnienia, ale spore...
Kurierska firma odnowiła umowę z litewską spółką Vinted, zapewniając sobie dopływ przesyłek do sieci kurierskiej...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przedsiębiorcy ukraińscy pamiętają o weteranach wojny, firma kurierska wdrożyła dla nich nowe urządzenia ułatwia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas