Reklama

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Spółki kurierskie szybko rozbudowują sieci doręczeń poza domem korzystając z umów z sieciami sklepów spożywczych, ale najwięksi gracze koncentrują inwestycje na automatach paczkowych.

Publikacja: 15.05.2025 15:58

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska, na mocy której spółki przeprowadziły integrację technologiczną. Ułatwi ona obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Poczta zapowiada, że podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami. 

W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) zwiększy efektywność, poprawi kontrolę nad operacjami oraz da możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów. 

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Produkty i Usługi
DHL goni konkurencję instalując automaty paczkowe
Produkty i Usługi
Wielkopolska jest kolebką współczesnej logistyki kontraktowej w Polsce
Produkty i Usługi
Atrakcyjna nisza międzynarodowych przesyłek kurierskich
Produkty i Usługi
Amazon rozpoczął gigantyczną rozbudowę logistyki
Produkty i Usługi
Wspólne automaty paczkowe zdobywają Europę
Reklama
Reklama