Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 22:44 Publikacja: 06.05.2025 17:12
Parlament Europejski
Foto: Parlament Europejski
We wtorek 6 maja posłowie zgodzili się na zastosowanie trybu pilnego przy zmianie norm emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych i dostawczych. Obecne przepisy określają roczne cele, obejmujące pięcioletnie okresy redukcji średnich emisji CO2 z nowych samochodów osobowych i dostawczych w całej UE. Od 2025 roku roczny cel redukcji emisji CO2 zmaleje o 15 proc. w porównaniu z wartościami z 2021 roku i będzie obowiązywał w okresie 2025-2029.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Komisja Europejska zapędziła się w kozi róg tworząc prawa ograniczające emisje CO2. Przemysł uważa, że regulację...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Prawnicy nie wiedzą, jak kwalifikować oraz szacować szkody powstałe w wyniku wieloletniego, transgranicznego kar...
Europosłowie wyjaśniają kto finansuje tzw. organizacje pozarządowe, które promują zielony pogram Komisji Europej...
ACEA: Jesteśmy sfrustrowani brakiem holistycznego i pragmatycznego planu polityki transformacji przemysłu motory...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Unia Europejska broni się przed napływem przesyłek e-handlu z Chin. To niepowtarzalna okazja dla sektora logisty...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas