Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2025 12:04 Publikacja: 14.10.2024 12:54
Foto: Targor-Truck
Powoli wzrasta zainteresowanie gazowymi ciężarówkami. – Jest coraz więcej zapytań a także zakupionych egzemplarzy – zapewnia Jacek Nowakowski z Iveco Polska, która to firma jest jednym z liderów tego rynku.
Także konkurencyjne Volvo dostrzega powracające zainteresowanie napędem gazowym. – Zmodernizowany model ma większe zbiorniki i mocniejszy silnik. Dla nas to perspektywiczny model i dokąd nie będzie wodoru, LNG zapewni dalekodystansowy transport – wskazuje Piotr Werner z Volvo Trucks Polska. Dodaje, że modele LNG należą do jednych z najmniej awaryjnych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Lubelska KAS przyspieszy odprawy ciężarówek na wjeździe do Polski. Wszystkie samochody jadą przez rentgen.
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Chiny planują globalną ofensywę na rynku samochodów ciężarowych i wygląda na to, że będą uczyć się do Scanii.
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla polskich przewoźników i dofinansowanie do wymiany tachografów. Kto...
Poprawiły się nastroje w branży transportu drogowego, rosną stawki i rejestracje ciężarówek, ale i długi branży...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Tempo odpraw wjeżdżających do Polski samochodów jest niewystarczające. Główny kanał przewozu towarów na Białoruś...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas