Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 11:55 Publikacja: 27.02.2025 18:28
KPSPD
Foto: KPSPD
Lubelski przewoźnik Rafał Mekler ostrzega, że w branży transportu drogowego kipi. – Przewoźnicy niepokoją się o przyszłość firm, roboty jest mało, stawki są fatalne. Samochody robią kilometry, ale pieniędzy z tego nie ma, a koszty zjadają zyski – tłumaczy Mekler.
Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego IRU przyznaje w lutowym raporcie, że europejska gospodarka jest w stagnacji, w ostatnich dwóch latach niemiecki PKB jest w najlepszym razie w stagnacji, o ile nie zmalał. Produkcja większości podstawowych branż przemysłowych spadła w ostatnich dwóch latach o 10 proc. Na dodatek wysoka inflacja nie pomaga ożywieniu gospodarczemu, ponieważ zmusza banki centralne do podnoszenia stóp procentowych. Podobny efekt mają rosnące ceny energii i nadchodzące kolejne opłaty ETS za emisję CO2.
W Europie pojawiają się pierwsze oznaki ożywienia transportu samochodowego. Rosną zamówienia na ciężarówki, ale...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Sprzedawcy zapewniają, że popyt na ciężarówki wraca, fabryki ruszają z trzecią zmianą, ale sytuacja rynkowa jest...
Importerzy samochodów ciężarowych oraz dilerzy inwestują w nowe obiekty sprzedaży i obsługi samochodów. Rocznie...
Pierwszy kwartał wypadł fatalnie, ale na rynku widać oznaki ożywienia, choć spółka podchodzi bardzo ostrożnie do...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Możliwe, że Wielton uzyska z KPO dofinansowanie do robotyzacji i zwiększy wydajność produkcji.
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas