Zarząd spółki Triggo zawarł umowę z wiodącym studium projektowym należącym do Grupy Volkswagen: ItalDesign-Giugaro. – Chcemy wdrożyć produkcję na rynki Azji Południowo-Wschodniej. Priorytetem jest sprzedaż licencji – tłumaczy prezes zarządu Triggo Rafał Budweil.
Licencja na rynek chiński
Dodaje, że ItalDesign opracuje wersję Triggo przeznaczoną dla tamtego regionu. – Liczymy, że podjęta współpraca doprowadzi do szybkiej ekspansji naszego wyjątkowego rozwiązania na kontynencie azjatyckim – zaznacza Budweil. – Umowa jest ściśle handlowa – podkreśla prezes Triggo.
Triggo ze złożonymi przednimi kołami ma szerokość motocykla. Fot. Triggo
Wskazuje, że ItalDesign ma już rozwinięte bezpośrednie relacje z chińskimi producentami, natomiast zamiarem spółki jest komercjalizacja miejskiego pojazdu Triggo na tym rynku poprzez sprzedaż licencji. – Triggo S.A. jest jedynym właścicielem praw do patentów na wynalazek przyznanych również w Chinach. Można powiedzieć, że chodzi o powtórzenie scenariusza zrealizowanego na początku lat 90. przez firmę Dyson. W tamtym przypadku sprzedaż licencji miała miejsce w Japonii – porównuje Budweil.
Czytaj więcej w: Niemcy decydują, czy transport będzie na prąd czy na wodór