Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2025 01:23 Publikacja: 08.05.2025 08:56
Bundestag
Foto: Wikimedia Commons/ lic. Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0)
W 146-stronicowej umowie koalicyjnej ratyfikowanej 30 kwietnia, nie ma wzmianki o wycofywaniu silników spalinowych lub nakazach dotyczących stosowania samochodów elektrycznych.
Niemieccy politycy zobowiązali się do przeglądu norm CO2 dla pojazdów ciężarowych, kontynuacji zwolnień z opłat drogowych dla ciężarówek bezemisyjnych po 2026 roku, wstrzymania kar finansowych dla koncernów motoryzacyjnych za przekroczenie obowiązujących limitów emisji dla floty, rozbudowę infrastruktury ładowania w tym za fundusze zebrane z opłat drogowych oraz uznanie za niskoemisyjne hybryd typu plug-in i innych rozwiązań.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Od 25 września znów otwarta granica z Białorusią. Na przewóz ładunków pociągami z Chin już ustawiła się kolejka...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Niedługo kierowcy będą mogli na życzenie otrzymać nową kartę do tachografów. Rozporządzenie Ministerstwa Infrast...
Ministerstwo Infrastruktury zakończyło konsultacje rozporządzenia, regulującego sposób dopłat do wymiany tachogr...
Pytanie jest jak rzetelnie policzyć emisje CO2 z dostaw ostatniej mili. Z powodu zarzutów UOKiK klienci raczej n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Zapowiada się długi protest Inspekcji Transportu Drogowego. Pracownicy domagają się zmian w organizacji i status...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas