Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 02:08 Publikacja: 21.03.2025 08:44
Foto: GCT
W ostatniej dekadzie chińscy inwestorzy zdołali znacząco poszerzyć swoje wpływy w europejskim sektorze portowym. Chińczycy w przeciwieństwie do Europejczyków od początku zdawali sobie sprawę z kluczowej roli portów dla ekspansji ich handlu zagranicznego. W UE dopiero teraz rośnie obawa: czy chińska obecność w 33 terminalach, w tym w trzech największych portach, nie czyni nas zakładnikami Pekinu?
Według zapewnień premiera polska bandera ma wrócić na polskie statki, jednak gospodarka morska wymaga nie tylko...
Polskie porty raportują duży napływ skonteneryzowanych ładunków. Dla importerów dobrą wiadomością są malejące st...
Geopolityka sprawiła, że ceny zbiornikowców trzymają się mocno. Nabywcy obawiają się kupować statki wybudowane w...
Zbliża się nowe rozdanie w globalizacji, to szansa dla logistyki oraz dla Polski, które według spedytorów może s...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wprowadzenie nowych paliw w żegludze podniesie ceny frachtów. Przeciwne nowym regulacjom są kraje arabskie i USA.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas