W 2019 roku spółka FlixMobility przewiozła łącznie 62 miliony pasażerów, notując 37 proc. wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. W Polsce dynamika sięgnęła 17,5 proc., FlixBusem podróżowało 4,7 miliona pasażerów.
Do wzrostu liczby pasażerów FlixBusa w skali globalnej przyczynił się m.in. wejście na nowe rynki, zwłaszcza start w pierwszym azjatyckim kraju – Turcji – poprzez przejęcie tamtejszego lidera przewozów autobusowych, firmy Kamil Koç. W USA, gdzie firma działa od 2018, FlixBus rozpoczął działalność w stanach takich jak Floryda, Nowy Jork, Oregon, Teksas i Waszyngton. – W zaledwie siedem lat udało nam się zostać największym na świecie operatorem międzymiastowych połączeń autobusowych, oferując obecnie możliwość podróży do 2500 miejsc w 30 krajach –podkreśla założyciel i dyrektor generalny FlixMobility André Schwämmlein.
W 2020 roku spółka zapowiada rozpoczęcie operacji w Ameryce Południowej i Indiach. Przedsięwzięcia te zostaną sfinansowane z nowego kapitału, który został pozyskany latem 2019 r., gdy spółka FlixMobility z sukcesem zakończyła rundę finansowania serii F.
Planuje dalej próbować autobusy elektryczne oraz dalekobieżne autobusy zasilane wodorowymi ogniwami paliwowymi. FlixMobility zamierza również rozwijać dotychczasowe usługi, m.in. wprowadzając w kolejnych krajach usługę carpoolingu pod marką FlixCar, po starcie we Francji w grudniu 2019 roku, oraz usługę kolejową FlixTrain.
W dwa lata na rynku polskim FlixBus stworzył siatkę liczącą 250 kierunków. – FlixBus w 2019 roku uruchomił w Polsce blisko 40 nowych linii, dzięki czemu do siatki połączeń dołączyło ponad 110 miejscowości, w tym aż 60 w Polsce – zauważa dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce i na Ukrainie Michał Leman. Z usług prowadzonej przez niego firmy zadowolonych jest 79 proc. pasażerów.