Moya przejmuje sieć stacji eMILA

Anwim S.A., właściciel marki MOYA, podpisał z BM Reflex umowę przedwstępną na akwizycję sieci bezobsługowych stacji paliw eMILA.

Publikacja: 17.06.2020 12:53

Moya przejmuje sieć stacji eMILA

Foto: logistyka.rp.pl

Transakcja zostanie sfinalizowana po wydaniu zgody przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Na przyszły rok zaplanowany jest rebranding zakupionych stacji. eMILA jest to sieć blisko 30 bezobsługowych stacji paliw zlokalizowanych w większych miastach w całej Polsce. Stacje oferują w pełni zautomatyzowane tankowanie. Dzięki pełnej automatyce i systemowi płatności przy dystrybutorze, czas tankowania skrócony jest do minimum, a brak obsługi pozwala zaoferować odbiorcy atrakcyjne ceny. – Obiekty eMILA prezentują oryginalny format stacji samoobsługowych, skierowanych do odbiorcy indywidualnego. Chcemy rozwijać i ulepszać ten koncept – zapewnia prezes zarządu Anwim Rafał Pietrasina.

Czytaj więcej w: Berlin faworyzuje pomocą przewoźników

Anwim planuje rozwinąć i uatrakcyjnić format przejmowanych stacji eMILA w tym również poprzez znaczące rozszerzenie oferty dla klientów w wybranych lokalizacjach. Trwa szczegółowa analiza możliwości. Stacje eMILA oferują dwa rodzaje paliwa – benzynę 95 oraz olej napędowy.

Moya ma 253 stacje, w tym ok. 50 własnych. – Przejęcie sieci bezobsługowych stacji paliw eMILA jest istotnym krokiem zbliżającym nas do realizacji strategii i rozbudowy sieci MOYA do 350 placówek do końca 2023 roku – zaznacza Pietrasina.

Czytaj więcej w: Ceny na pompie bez zmian

Pandemia spowodowała, że niektórzy klienci chcą mieć możliwość szybkiego zatankowania i płatności przy samym dystrybutorze, bez konieczności wchodzenia do sklepu. – Przejęcie sieci eMILA to odpowiedź na potrzeby tego segmentu klientów. Po włączeniu stacji eMILA do sieci MOYA będziemy jedyną siecią w kraju łączącą w ramach jednej marki trzy formaty stacji – tradycyjne stacje obsługowe, stacje automatyczne dla klientów indywidualnych i automatyczne stacje flotowe podkreśla członek zarządu Anwim odpowiedzialny za rozwój sieci MOYA Paweł Grzywaczewski.

Sieć eMILA powstała w marcu 2014 roku, gdy spółka BM Reflex nabyła od firmy Shell Self Service 27 samoobsługowych stacji paliw funkcjonujących wcześniej pod nazwą NESTE.

Transakcja zostanie sfinalizowana po wydaniu zgody przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Na przyszły rok zaplanowany jest rebranding zakupionych stacji. eMILA jest to sieć blisko 30 bezobsługowych stacji paliw zlokalizowanych w większych miastach w całej Polsce. Stacje oferują w pełni zautomatyzowane tankowanie. Dzięki pełnej automatyce i systemowi płatności przy dystrybutorze, czas tankowania skrócony jest do minimum, a brak obsługi pozwala zaoferować odbiorcy atrakcyjne ceny. – Obiekty eMILA prezentują oryginalny format stacji samoobsługowych, skierowanych do odbiorcy indywidualnego. Chcemy rozwijać i ulepszać ten koncept – zapewnia prezes zarządu Anwim Rafał Pietrasina.

Przewozy
Na drodze do zrównoważonego łańcucha dostaw
Przewozy
Adriatyckie portowe tygrysy
Przewozy
Boom eksportowy polskiej żywności: czy trend będzie trwały?
Przewozy
Ceny spadają szybciej niż przewozy
Przewozy
Prognozy dla rynku TSL na 2023 rok. Spowolnienie we wszystkich sektorach