Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.10.2025 02:53 Publikacja: 30.05.2025 11:12
Girteka zamówiła 2 tys. ciężarówek Volvo z dostawą do końca 2025 roku.
Foto: Girteka
Austriacka firma transportowa Gartner KG z Lambach, zamówiła w MAN do 1200 ciągników siodłowych. Pierwsze pojazdy mają zostać włączone do floty Gartner od lata 2025 roku. MAN przewiduje dostawę do 350 pojazdów rocznie. Dostawy potrwają do końca 2028 roku.
Jeszcze większe zamówienie złożyła Girteka, największy europejski przewoźnik drogowy. Podpisał on umowę z Volvo Trucks na zakup 2000 nowych modeli FH i FH Aero. Przewoźnik podkreśla, że to największe dotychczas pojedyncze zamówienie na samochody ciężarowe w Europie w 2025 roku. Samochody mają być dostarczone do końca roku. Finansowanie zapewni Volvo Financial Services, samochody objęte są kontraktami serwisowymi Volvo Blue.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Lubelska KAS przyspieszy odprawy ciężarówek na wjeździe do Polski. Wszystkie samochody jadą przez rentgen.
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Chiny planują globalną ofensywę na rynku samochodów ciężarowych i wygląda na to, że będą uczyć się do Scanii.
Komisja Europejska zgodziła się na pomoc dla polskich przewoźników i dofinansowanie do wymiany tachografów. Kto...
Poprawiły się nastroje w branży transportu drogowego, rosną stawki i rejestracje ciężarówek, ale i długi branży...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Tempo odpraw wjeżdżających do Polski samochodów jest niewystarczające. Główny kanał przewozu towarów na Białoruś...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas