Aktualizacja: 08.12.2024 04:14 Publikacja: 26.03.2020 19:53
Foto: logistyka.rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: logistyka.rp.pl
Już w 2027 roku co czwartą złotówkę na zakupy wydamy w sieci. Handlowcy, którzy chcą przetrwać, muszą zacząć pracować nad strategią wielokanałowej sprzedaży. Jak w tej chwili wygląda sektor omnichannel? Jakie wyzwania stoją przed firmami, które zdecydują się rozwijać wielokanałową sprzedaż? Odpowiedzieć na te pytania spróbowali eksperci zgromadzeni przez FM Logistic. Konkluzje z przeprowadzonych badań opublikowano właśnie w raporcie Łańcuch dostaw omnichannel. Tworzenie harmonijnych doświadczeń klienta.
Wpływ biznesu nie ogranicza się tylko do ilości dostarczanych dóbr, płaconych podatków, czy liczby oferowanych miejsc pracy. Sposób prowadzenia działalności gospodarczej wpływa na środowisko, funkcjonowanie społeczeństwa, a nawet na standardy współpracy między organizacjami. Dlatego idea odpowiedzialnego biznesu staje się coraz ważniejsza zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla prawodawców. Jej wdrażanie pozwala firmom osiągnąć na rynku przewagę konkurencyjną. Zgodnie z danymi SAP Insights z lat 2021-2022 już 72 proc. przedstawicieli 29 branż uważa, że zrównoważony rozwój przyczynia się do ich zróżnicowania konkurencyjnego.
DPD Polska oferuje Klientom szeroki i wygodny wybór możliwości nadań i odbiorów paczek poza miejscem zamieszkania w ramach sieci DPD Pickup. 2023 rok firma zamknie z 26 tysiącami punktów DPD Pickup, w tym 6 tys. automatów paczkowych. Ambitne plany dalszego rozwoju sieci obejmują także przyszły rok, ze szczególną koncentracją na budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów sprzedających i kupujących on-line.
Rzeczpospolita nagradza wybitnych przedsiębiorców branży TSL tytułem Człowieka Roku. Już niedługo zobaczymy kogo Kapituła wybrała w tym roku.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Podczas Gali Liderzy Logistyki 25 sierpnia redakcja Rzeczpospolitej nagrodziła wyróżniające się podmioty branży TSL.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Rosną wymiary przesyłek, z czym firmy dystrybucyjne mają kłopot, szczególnie w doręczeniach do konsumentów indywidualnych.
Zawirowania geopolityczne i ataki cybernetyczne to najpoważniejsze zagrożenia dla światowych łańcuchów dostaw, które z pewnością nie ustąpią w 2025 roku.
W Europie nowych magazynów buduje się mniej niż w poprzednich latach, ale i tak w Polsce powstaje ich najwięcej.
Rynek magazynowy dostanie wiatru w żagle po przyjęciu ustawy o funduszach inwestujących w nieruchomości.
Liczba rozpoczynanych inwestycji magazynowych w całej Unii Europejskiej maleje od 2021 roku. Obiekty stają się coraz bardziej ekologiczne – wynika z raportu Newmark Polska.
Obawa przed barierami celnymi i wojną handlową zachęci do szybkich zakupów, co zwiększy zapotrzebowanie na transport. Wzmożenie nie musi jednak oznaczać ożywienia gospodarczego.
Spółka zainwestowała miliard złotych w logistykę, stawia maszyny w rekordowych ilościach i zdobywa nowych klientów.
Budynki naruszają tkankę planety. Każdy wybudowany obiekt to tysiące kilogramów CO2, które lecą do atmosfery. Dlatego musimy być pewni, co i czy budować. Transparentność pomaga liderom nieruchomości podejmować lepsze decyzje – mówi Tomasz Ogrodzki, prezes REDD.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas