Uber Freight pomaga przewoźnikom

Uber Freight wspiera przewoźników realizujących transporty pomocowe i oferuje przyspieszone płatności spedytorom, wykonującym przynajmniej jeden z nich tygodniowo.

Publikacja: 20.04.2020 10:22

Uber Freight pomaga przewoźnikom

Foto: logistyka.rp.pl

Spółka ogłosiła, że w ramach pomocy będą otrzymywać płatności dwa razy w tygodniu do 1 czerwca 2020 r. Uber Freight zapewni wszystkim przewoźnikom i ich kierowcom wsparcie finansowe do 100 euro tygodniowo na pokrycie kosztów zakupu niezbędnych środków ochrony osobistej.

Obejmują one żele antybakteryjne na bazie alkoholu i chusteczki dezynfekujące, rękawiczki jednorazowe oraz maseczki ochronne, zakupione do 23 kwietnia 2020 r. W celu uzyskania zwrotu kosztów za zakupione artykuły należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej platformy Uber Freight.

Czytaj więcej w: Uber Freight w Polsce

Przewoźnicy i ich kierowcy mogą teraz zapisywać swoje preferowane trasy za pośrednictwem internetowej wersji platformy Uber Freight i otrzymywać powiadomienia za każdym razem, gdy pojawi się ładunek spełniający ich kryteria.

Czytaj więcej w: Ruch drogowy nadal maleje

Uber Freight działa w Polsce pół roku. Spółka nie podaje danych o swojej działalności. Wchodząc na rynek oferowała tygodniowy system płatności. Jednak juz po kilku miesiącach przewoźnicy informowali, że terminy płatności wydłużyły się do kilku tygodni.

Spółka ogłosiła, że w ramach pomocy będą otrzymywać płatności dwa razy w tygodniu do 1 czerwca 2020 r. Uber Freight zapewni wszystkim przewoźnikom i ich kierowcom wsparcie finansowe do 100 euro tygodniowo na pokrycie kosztów zakupu niezbędnych środków ochrony osobistej.

Obejmują one żele antybakteryjne na bazie alkoholu i chusteczki dezynfekujące, rękawiczki jednorazowe oraz maseczki ochronne, zakupione do 23 kwietnia 2020 r. W celu uzyskania zwrotu kosztów za zakupione artykuły należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej platformy Uber Freight.

Ludzie i firmy
Etyka i zysk: jak odpowiedzialny biznes staje się nieodłączną częścią nowoczesnej strategii przedsiębiorstw
Ludzie i firmy
Efektywna sprzedaż wielokanałowa potrzebuje wsparcia profesjonalistów
Ludzie i firmy
Ponad 25 000 punktów DPD Pickup – DPD Polska tworzy największą sieć out-of-home w Polsce
Ludzie i firmy
Kto zostanie Człowiekiem Roku branży TSL?
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Ludzie i firmy
Rzeczpospolita nagrodziła wyróżniające się firmy branży TSL
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką