Pusta granica francusko-brytyjska

Odprawy odbywają się z marszu, większość samochodów kontrolowana.

Publikacja: 04.01.2021 18:28

Pusta granica francusko-brytyjska

Foto: logistyka.rp.pl

Na francusko-brytyjską granicę w Calais przyjeżdżają samochody ładowane w ub.r,, zatem nie podlegają kontroli celnej. Funkcjonariusze sprawdzają list przewozowy. – Mam CMR z kodem, który kontroler zeskanował przenośnym komputerem i powiedział, że wszystko jest OK. Bez kodu mógłby być problem, a takie listy CMR z kodem widzę od niedawna – przyznaje kierowca Sachs Trans Mirosław Pękała.

Czytaj więcej w: E-handel i przenoszenie produkcji zmienią rynek magazynowy

Dodaje, że na terminal wjechał z marszu. – Jest puściusieńko. Gdyby nie cztery kontrole i przejazd przez rentgen, co łącznie zajęło pół godziny, w 5 minut byłbym na terminalu kolejowym – uważa kierowca.

Czytaj więcej w: Znamy nowe warunki wykonywania przewozów samochodowych do Wielkiej Brytanii

Brytyjczycy przypominają wyjeżdżającym kierowcom, że Francja i Holandia cały czas domagają się testów na covid przeprowadzonych nie później niż 72 godziny przed wjazdem na kontynent.

""

logistyka.rp.pl

Poseł Grant Shapps podał, że do 31 grudnia przeprowadzono 33 783 testy dla kierowców ciężarówek, z których 102 okazały się pozytywne (0,3 proc.).

Na francusko-brytyjską granicę w Calais przyjeżdżają samochody ładowane w ub.r,, zatem nie podlegają kontroli celnej. Funkcjonariusze sprawdzają list przewozowy. – Mam CMR z kodem, który kontroler zeskanował przenośnym komputerem i powiedział, że wszystko jest OK. Bez kodu mógłby być problem, a takie listy CMR z kodem widzę od niedawna – przyznaje kierowca Sachs Trans Mirosław Pękała.

Czytaj więcej w: E-handel i przenoszenie produkcji zmienią rynek magazynowy

Ludzie i firmy
Kto zostanie Człowiekiem Roku branży TSL?
Ludzie i firmy
Kobiety Nautiqus
Ludzie i firmy
W biznesie liczą się zaufani partnerzy
Ludzie i firmy
Rzeczpospolita nagrodziła wyróżniające się firmy branży TSL
Materiał Promocyjny
SSC/GBS Leadership Program 2023
Ludzie i firmy
Zielona rewolucja w logistyce
Ludzie i firmy
Brak kierowców spędza sen z oczu przewoźników