Reklama

Logistycy kuszą sklepy wyższymi obrotami

Choć postępuje integracja elektronicznych usług, branża kurierska zachowa różnorodność i klienci będą mieli szeroki wybór firm.

Publikacja: 26.06.2025 10:40

Logistycy kuszą sklepy wyższymi obrotami

InPost

Foto: InPost

InPost proponuje sklepom darmowe narzędzie zwiększające sprzedaż. To usługa InPost Pay, oferowana na różnych platformach sprzedażowych oraz internetowych sklepach. Logistyczny gigant przekonuje, że wdrożenie InPost Pay warte jest zachodu. 

Dużym problemem branży e-handlu jest porzucenie koszyka przez kupującego. Badania InPost wskazują, że 70 proc. koszyków jest porzuconych w trakcie internetowych zakupów. InPost Pay ma to zmienić. Od sierpnia ubiegłego roku ta aplikacja jest dostępna dla klientów Shoper – największej i najszybciej rozwijającej się platformy dla e-commerce w Polsce. – InPost Pay to pierwsze w Polsce rozwiązanie skupiające płatność za zakupy i dostawę w jednym miejscu – aplikacji InPost Mobile. Jest to usługa możliwa do wdrożenia w praktycznie każdym sklepie internetowym. Jej celem jest skrócenie ścieżki zakupowej i zmniejszenie ryzyka porzucenia transakcji. W efekcie InPost Pay zwiększa konwersję koszykową nawet o 30-70%, w zależności od branży oraz pomaga zdobywać nowych klientów – blisko 85% użytkowników InPost Pay to nowi klienci dla danego sklepu – podkreśla dyrektor handlowy InPost Łukasz Chmielecki.  

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Systemy IT
Gęściej na rynku poboru opłat EETS
Systemy IT
Jak szkolić armię kierowców?
Systemy IT
Rewolucja AI: koniec z gaszeniem pożarów
Systemy IT
Wielka awantura o bilety okresowe
Systemy IT
Smartfony i kod paskowy przyspieszą dostawy przesyłek
Reklama
Reklama