Aktualizacja: 14.05.2025 13:38 Publikacja: 14.01.2025 09:45
Foto: mat. prasowe
Dla kolejowych przewoźników maszynista to kluczowy pracownik: efektywność wykorzystania jego czasu pracy stanowi często o zysku lub stracie firmy. Tymczasem operacyjny czas pracy maszynistów w przewozach towarowych wynosi zaledwie 35-50 proc. – Cyfryzacja kolei to temat, który wybrzmiewa w całej Unii Europejskiej, nie tylko w Polsce i Niemczech. Zarówno polski, jak i niemiecki sektor kolejowy odczuwają rosnącą potrzebę automatyzacji oraz wdrażania cyfrowych narzędzi wspierających codzienną działalność – przyznaje CEO SP Tech Solutions Piotr Sikorski.
Rynek drogowych przewozów towarowych kusi inwestorów zyskami. Sztuczna inteligencja walczy o prymat ze spedytorami.
Producenci ciężarówek przygotowują się do wprowadzenia autonomicznych modeli i nowych aplikacji, które mogą stać...
Zawirowania geopolityczne i ataki cybernetyczne to najpoważniejsze zagrożenia dla światowych łańcuchów dostaw, k...
Większość organizacji chciałaby zastosować inteligentne algorytmy we własnych operacjach logistycznych. Jednak z...
Zastąpienie papierowych dokumentów elektroniczną wymianą danych obiecuje znaczne oszczędności dla wszystkich ucz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas