Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.06.2025 17:20 Publikacja: 17.01.2025 10:22
GDDKiA
Foto: GDDKiA
W okresie taniego pieniądza w latach 2010 – 2021, cyfrowe spedycje zdobyły finansowanie warte 21 mld dol., o 1,3 mld dol. mniej od przewoźników KEP, którzy zebrali najwięcej w branży transportowych startupów, podliczył partner w Anchor Group Wolfgang Lehmacher.
W Europie i Azji powstało 40 cyfrowych spedycji, jednym z najatrakcyjniejszych jest europejski rynek wart 450 mld euro. – Przyzwyczailiśmy się do tego, że wszystko – od zakupów online po przejazd Uberem – jest proste, szybkie i dostępne na kliknięcie. Dlaczego transport miałby być inny? Dziś kierowcy, spedytorzy i firmy zlecające transport chcą tego samego: intuicyjności, przejrzystości i efektywności. Tradycyjna spedycja, pełna formalności, e-maili i długich rozmów telefonicznych, odchodzi w przeszłość – uważa Chief Business Development Officer polskiej spedycji cyfrowej Done Deliveries Teodor Kula.
Prowadzona przez Rosję wojna elektroniczna uderzyła w transport. Zagłuszone satelitarne sygnały GPS nie są odbie...
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością...
Producenci ciężarówek przygotowują się do wprowadzenia autonomicznych modeli i nowych aplikacji, które mogą stać...
Zawirowania geopolityczne i ataki cybernetyczne to najpoważniejsze zagrożenia dla światowych łańcuchów dostaw, k...
Większość organizacji chciałaby zastosować inteligentne algorytmy we własnych operacjach logistycznych. Jednak z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas