Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 03:38 Publikacja: 24.02.2025 13:16
Robert Przybylski
Foto: Robert Przybylski
Choć ostatni rok przyniósł ponad 3-procentowy spadek kolejowych przewozów towarowych, szef sprzedaży w Stadler Walencja Pedro Martinez uważa, że polski rynek jest bardzo obiecujący. – Jest na drugim miejscu w Europie, a po zakończeniu wojny na Ukrainie Polska stanie się centrum transportu intermodalnego i spodziewam się dużego wzrostu przewozów. Ponadto lokomotywy w Polsce są wysłużone, ich użytkowanie staje się coraz droższe, a niezawodność maleje – podkreśla Martinez.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kolej dalekobieżna ma perspektywy rozwojowe mimo negatywnych trendów demograficznych.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Marszałkowie województw inwestują w kolejowe przewozy aglomeracyjne, rząd wspiera je inwestycjami w infrastrukturę.
Przewoźnik liczy, że restrukturyzacja pozwoli mu wypracować w przyszłym roku zysk operacyjny i podnieść jakość u...
Przewoźnicy kolejowi poszukują uniwersalnych lokomotyw, najlepiej wielosystemowych lub z modułami dojazdowymi.
Czy polskie firmy sięgną po pieniądze Deutsche Bahn czy raczej Deutsche Bahn sięgnie po polskie ręce do pracy?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas