Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 12:21 Publikacja: 26.03.2025 19:24
Spalinowy zespół trakcyjny Pesa 231 M dla Kolei Dolnośląskich - wizualizacja.
Foto: Pesa
Województwa mają kłopot z obsługą linii niezelektryfikowanych. UE nie chce dofinansować pociągów spalinowych, zaś wszystkie inne (hybrydowe, elektryczne i wodorowe) są bardzo drogie, a finansowanie unijne niepewne.
Przewoźnicy kolejowi poszukują uniwersalnych lokomotyw, najlepiej wielosystemowych lub z modułami dojazdowymi.
Czy polskie firmy sięgną po pieniądze Deutsche Bahn czy raczej Deutsche Bahn sięgnie po polskie ręce do pracy?
Zaczyna się robić gęsto od podmiotów przygotowujących się do obsługi kolejowego ruchu między Unią Europejską i U...
Premier obiecał na kolej 180 mld zł, a firmy budowlane domagają się stabilnego finansowania budowy żelaznych szl...
Rząd przygotowuje się do odbudowy Ukrainy i do 2028 roku rozbuduje Euroterminal Sławków. Jednak wcześniej poda k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas