Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2025 23:58 Publikacja: 26.03.2025 19:24
Spalinowy zespół trakcyjny Pesa 231 M dla Kolei Dolnośląskich - wizualizacja.
Foto: Pesa
Województwa mają kłopot z obsługą linii niezelektryfikowanych. UE nie chce dofinansować pociągów spalinowych, zaś wszystkie inne (hybrydowe, elektryczne i wodorowe) są bardzo drogie, a finansowanie unijne niepewne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kolejarze widzą szansę w przewozach intermodalnych, ale niejasne przepisy sankcyjne stawiają rozwój tej gałęzi t...
Kolej dalekobieżna ma perspektywy rozwojowe mimo negatywnych trendów demograficznych.
Marszałkowie województw inwestują w kolejowe przewozy aglomeracyjne, rząd wspiera je inwestycjami w infrastrukturę.
Przewoźnik liczy, że restrukturyzacja pozwoli mu wypracować w przyszłym roku zysk operacyjny i podnieść jakość u...
Przewoźnicy kolejowi poszukują uniwersalnych lokomotyw, najlepiej wielosystemowych lub z modułami dojazdowymi.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas