Więcej aut użytkowych w wynajmie

Fraikin Polska inwestuje w nowe samochody. Branża wynajmu pojazdów użytkowych liczy na szybki wzrost popytu.

Publikacja: 02.07.2020 12:17

Więcej aut użytkowych w wynajmie

Foto: logistyka.rp.pl

Fraikin Polska kupuje kolejne nowe pojazdy, ich liczba przekroczyła 4 tys. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.

Czytaj więcej w: W czerwcu ruszyła sprzedaż ciężarówek

Fraikin zarządza również pojazdami specjalistycznymi będącymi własnością klientów, w czym pomaga mu sieć ponad pół tys. warsztatów. Firma posiada również park 750 pojazdów zastępczych. Średni wiek samochodu dostawczego floty Fraikin wynosi 3,5 roku. Fraikin Polska obsługuje ponad 200 klientów w wynajmie długoterminowym oraz ponad 1000 klientów w wynajmie krótkoterminowym.

Firma liczy na duży wzrost zapotrzebowania na samochody w związku z rozwojem e-handlu. Wiąże także spore nadzieje z branżą spożywczą i usług komunalnych. Rozumiemy biznes naszych klientów, dlatego skupiamy się na minimalizacji czasu wyłączenia pojazdów z użytkowania. Dzięki szerokiej gamie aut, w tym samochodów specjalistycznych w wynajmie oraz zastępczych, oferujemy ciągłość i mobilność floty – podkreśla dyrektor zarządzający Fraikin Polska Michał Iwanek.

Czytaj więcej w: Dostawczaki idą jak woda

Konkurencyjny DBK Rental, działający pod marką Hama Polska, zdobył nowe finansowanie z grupy Credit Agricole, sprzedając 70 proc. udziałów do EFL. Spółka rozbudowuje flotę wynajmowanych samochodów, która liczy 3,2 tys. pojazdów.

Grupa Fraikin ma 806 mln euro przychodów, zatrudnia 2,8 tys. osób i w 2019 roku zarządzała ponad 60 tys. pojazdów.

Fraikin Polska kupuje kolejne nowe pojazdy, ich liczba przekroczyła 4 tys. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.

Czytaj więcej w: W czerwcu ruszyła sprzedaż ciężarówek

Przewozy
Na drodze do zrównoważonego łańcucha dostaw
Przewozy
Adriatyckie portowe tygrysy
Przewozy
Boom eksportowy polskiej żywności: czy trend będzie trwały?
Przewozy
Ceny spadają szybciej niż przewozy
Przewozy
Prognozy dla rynku TSL na 2023 rok. Spowolnienie we wszystkich sektorach