Wodorowe pojazdy pojawią się w barwach firmy w 2022 roku. Hyundai Xcient Fuel Cell to 36-tonowy samochód służący do przewozu 25 ton ładunku. 350-kilowatowy silnik elektryczny pobiera energię z ogniwa paliwowego. Zapas wodoru zapewnia 600 km zasięgu.
Gebruder Weiss działa także w Szwajcarii i jest członkiem tamtejszego stowarzyszenia wodorowego, które zorganizowało cały ekosystem wodorowy.
W Szwajcarii działa także Hyundai Hydrogen Mobility (HHM), wspólne przedsięwzięcie Hyundai Motor Company i szwajcarskiej firmy H2 Energy, już używa 45 takich ciężarówek w firmach transportowych i transportach roboczych.
Koszt ciężarówki to 250 tys. euro, kilogram wodoru kosztuje 4,4 euro. Łącznie koszt wodorowej ciężarówki jest o 80 proc. wyższy od auta wyposażonego w silnik wysokoprężny.
W połowie roku firma ogłosiła o włączeniu do floty drugiej elektrycznej ciężarówki MAN, która obsługuje niemiecką dystrybucję HP. Pierwsza elektryczna ciężarówka w barwach GW jeździ po Wiedniu. Spedytor GW ma 1,8 mld euro przychodów i 7,4 tys. pracowników.