– Kontynuujemy strategię rozbudowy sieci paczkomatów w oparciu o partnerstwa z operatorami handlowymi. Umożliwiamy tym samym naszym klientom odbiór paczek przy okazji wizyty w sklepie – jest to wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić wiele cennego czasu. Właśnie w ten sposób myślimy o rozwoju sieci – komentuje Rafał Brzoska. Kaufland jest czwartą siecią sklepów, z którą spółka nawiązała współpracę. – Liczymy na to, że już wkrótce nasi klienci znajdą paczkomat przy zdecydowanej większości z 212 sklepów Kaufland w Polsce. Nasza usługa jest szeroko dostępna i popularna nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych miasteczkach i na wsi – dodaje prezes InPostu.

CZYTAJ TAKŻE: Duńczycy rzucają wyzwanie InPostowi

Operator logistyczny, w który zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych (Advent International oraz KKR), stawia również paczkomaty przy sklepach Dino i Lidl oraz w centrach handlowych Auchan. Z badań wynika, iż 63 proc. kupujących online deklaruje, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost.Wysoki odsetek korzystania z paczkomatów jest notowany nie tylko w dużych (81 proc.) czy średnich (77 proc.) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71 proc.) i mniejszych miasteczek (74 proc.).

""

mat.pras.

logistyka.rp.pl