Dział transportu lotniczego i morskiego Ipsen Logistics zatrudnia w sumie 500 pracowników, z czego 180 pracuje w ośmiu lokalizacjach w samych Niemczech. Poza transportem działy oferują dodatkowe usługi, takie jak odprawa celna, magazynowanie, pakowanie, kontrola jakości lub zarządzanie zwrotami, a także usługi konsolidacji kontenerów lub multimodalnych koncepcji przewozu z i do portów morskich.
Czytaj więcej w: Maersk wykupił agencję celną KGH
Nabycie podlega zatwierdzeniu przez organy ochrony konkurencji. Strony zobowiązały się do nieujawniania ceny nabycia. Krajowe spółki Ipsen w Maroku i Algierii nadal są partnerami kooperacyjnymi w sieci GW, ale przejęcie nie ma na nie wpływu, podobnie jak na Ipsen Industrial Packing w Bremie.
Czytaj więcej w: Brytyjska Regatta powiększa magazyn w Polsce
Niedawno GW rozszerzyła swoją globalną sieć transportu lotniczego i morskiego o oddziały w Korei Południowej, Nowej Zelandii i Australii. – Najważniejsze rynki logistyczne na świecie są obsługiwane przez nasze własne firmy – lub przez dobrze skoordynowane spółki. Chcielibyśmy teraz zintegrować i jeszcze bardziej wzmocnić ten układ – podkreśla dyrektor zarządzający działu transportu lotniczego i morskiego w Gebrüder Weiss Lothar Thoma.