Gebrüder Weiss przejął spedycję lotniczą i morską Ipsen Logistics

Austriacki GW umocnił się w Niemczech, Polsce, Belgii i Malezji.

Publikacja: 29.07.2020 18:59

Gebrüder Weiss przejął spedycję lotniczą i morską Ipsen Logistics

Foto: logistyka.rp.pl

Dział transportu lotniczego i morskiego Ipsen Logistics zatrudnia w sumie 500 pracowników, z czego 180 pracuje w ośmiu lokalizacjach w samych Niemczech. Poza transportem działy oferują dodatkowe usługi, takie jak odprawa celna, magazynowanie, pakowanie, kontrola jakości lub zarządzanie zwrotami, a także usługi  konsolidacji kontenerów lub multimodalnych koncepcji przewozu z i do portów morskich.

Czytaj więcej w: Maersk wykupił agencję celną KGH

Nabycie podlega zatwierdzeniu przez organy ochrony konkurencji. Strony zobowiązały się do nieujawniania ceny nabycia. Krajowe spółki Ipsen w Maroku i Algierii nadal są partnerami kooperacyjnymi w sieci GW, ale przejęcie nie ma na nie wpływu, podobnie jak na Ipsen Industrial Packing w Bremie.

Czytaj więcej w: Brytyjska Regatta powiększa magazyn w Polsce

Niedawno GW rozszerzyła swoją globalną sieć transportu lotniczego i morskiego o oddziały w Korei Południowej, Nowej Zelandii i Australii. – Najważniejsze rynki logistyczne na świecie są obsługiwane przez nasze własne firmy – lub przez dobrze skoordynowane spółki. Chcielibyśmy teraz zintegrować i jeszcze bardziej wzmocnić ten układ – podkreśla dyrektor zarządzający działu transportu lotniczego i morskiego w Gebrüder Weiss Lothar Thoma.

Firma Gebrüder Weiss, zatrudnia ponad 7.300 pracowników, posiada 150 biur i osiąga roczne obroty w wysokości 1,7 mld euro (2019).

Dział transportu lotniczego i morskiego Ipsen Logistics zatrudnia w sumie 500 pracowników, z czego 180 pracuje w ośmiu lokalizacjach w samych Niemczech. Poza transportem działy oferują dodatkowe usługi, takie jak odprawa celna, magazynowanie, pakowanie, kontrola jakości lub zarządzanie zwrotami, a także usługi  konsolidacji kontenerów lub multimodalnych koncepcji przewozu z i do portów morskich.

Czytaj więcej w: Maersk wykupił agencję celną KGH

Logistyka Kontraktowa
Adriatyckie portowe tygrysy
Logistyka Kontraktowa
Alternatywne napędy ciężarówek
Logistyka Kontraktowa
Gala Liderów Logistyki 2023
Logistyka Kontraktowa
Wizja logistyki przyszłości
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Logistyka Kontraktowa
Lipiec przyniósł zastój w internetowych sklepach