Gebrüder Weiss przejął spedycję lotniczą i morską Ipsen Logistics

Austriacki GW umocnił się w Niemczech, Polsce, Belgii i Malezji.

Publikacja: 29.07.2020 18:59

Gebrüder Weiss przejął spedycję lotniczą i morską Ipsen Logistics

Foto: logistyka.rp.pl

Dział transportu lotniczego i morskiego Ipsen Logistics zatrudnia w sumie 500 pracowników, z czego 180 pracuje w ośmiu lokalizacjach w samych Niemczech. Poza transportem działy oferują dodatkowe usługi, takie jak odprawa celna, magazynowanie, pakowanie, kontrola jakości lub zarządzanie zwrotami, a także usługi  konsolidacji kontenerów lub multimodalnych koncepcji przewozu z i do portów morskich.

Czytaj więcej w: Maersk wykupił agencję celną KGH

Nabycie podlega zatwierdzeniu przez organy ochrony konkurencji. Strony zobowiązały się do nieujawniania ceny nabycia. Krajowe spółki Ipsen w Maroku i Algierii nadal są partnerami kooperacyjnymi w sieci GW, ale przejęcie nie ma na nie wpływu, podobnie jak na Ipsen Industrial Packing w Bremie.

Czytaj więcej w: Brytyjska Regatta powiększa magazyn w Polsce

Niedawno GW rozszerzyła swoją globalną sieć transportu lotniczego i morskiego o oddziały w Korei Południowej, Nowej Zelandii i Australii. – Najważniejsze rynki logistyczne na świecie są obsługiwane przez nasze własne firmy – lub przez dobrze skoordynowane spółki. Chcielibyśmy teraz zintegrować i jeszcze bardziej wzmocnić ten układ – podkreśla dyrektor zarządzający działu transportu lotniczego i morskiego w Gebrüder Weiss Lothar Thoma.

Firma Gebrüder Weiss, zatrudnia ponad 7.300 pracowników, posiada 150 biur i osiąga roczne obroty w wysokości 1,7 mld euro (2019).

Dział transportu lotniczego i morskiego Ipsen Logistics zatrudnia w sumie 500 pracowników, z czego 180 pracuje w ośmiu lokalizacjach w samych Niemczech. Poza transportem działy oferują dodatkowe usługi, takie jak odprawa celna, magazynowanie, pakowanie, kontrola jakości lub zarządzanie zwrotami, a także usługi  konsolidacji kontenerów lub multimodalnych koncepcji przewozu z i do portów morskich.

Czytaj więcej w: Maersk wykupił agencję celną KGH

Logistyka Kontraktowa
Jak branża TSL ma raportować ESG?
Logistyka Kontraktowa
Potencjał międzynarodowych przesyłek kurierskich
Logistyka Kontraktowa
ESG poniżej zera
Logistyka Kontraktowa
Czy ESG zagrozi istnieniu polskich firm?
Logistyka Kontraktowa
Redakcja dziennika Rzeczpospolita zaprasza na VI Spotkanie Liderów branży TSL