Aktualizacja: 12.11.2024 03:06 Publikacja: 26.09.2019 13:51
Foto: logistyka.rp.pl
Już w 2027 roku co czwartą złotówkę na zakupy wydamy w sieci. Handlowcy, którzy chcą przetrwać, muszą zacząć pracować nad strategią wielokanałowej sprzedaży. Jak w tej chwili wygląda sektor omnichannel? Jakie wyzwania stoją przed firmami, które zdecydują się rozwijać wielokanałową sprzedaż? Odpowiedzieć na te pytania spróbowali eksperci zgromadzeni przez FM Logistic. Konkluzje z przeprowadzonych badań opublikowano właśnie w raporcie Łańcuch dostaw omnichannel. Tworzenie harmonijnych doświadczeń klienta.
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Wpływ biznesu nie ogranicza się tylko do ilości dostarczanych dóbr, płaconych podatków, czy liczby oferowanych miejsc pracy. Sposób prowadzenia działalności gospodarczej wpływa na środowisko, funkcjonowanie społeczeństwa, a nawet na standardy współpracy między organizacjami. Dlatego idea odpowiedzialnego biznesu staje się coraz ważniejsza zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla prawodawców. Jej wdrażanie pozwala firmom osiągnąć na rynku przewagę konkurencyjną. Zgodnie z danymi SAP Insights z lat 2021-2022 już 72 proc. przedstawicieli 29 branż uważa, że zrównoważony rozwój przyczynia się do ich zróżnicowania konkurencyjnego.
DPD Polska oferuje Klientom szeroki i wygodny wybór możliwości nadań i odbiorów paczek poza miejscem zamieszkania w ramach sieci DPD Pickup. 2023 rok firma zamknie z 26 tysiącami punktów DPD Pickup, w tym 6 tys. automatów paczkowych. Ambitne plany dalszego rozwoju sieci obejmują także przyszły rok, ze szczególną koncentracją na budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów sprzedających i kupujących on-line.
Rzeczpospolita nagradza wybitnych przedsiębiorców branży TSL tytułem Człowieka Roku. Już niedługo zobaczymy kogo Kapituła wybrała w tym roku.
Dane na temat przemieszczania się ludności, czy zagęszczenia mieszkańców, pomagają firmom i miastom podejmować odpowiednie decyzje.
Podczas Gali Liderzy Logistyki 25 sierpnia redakcja Rzeczpospolitej nagrodziła wyróżniające się podmioty branży TSL.
W 2023 roku w Polsce powstało prawie 400 tysięcy nowych firm, a rynek przedsiębiorstw liczy już blisko 2,5 miliona aktywnych biznesów. Jak właściciele firm ubezpieczają swój biznes w obliczu coraz większych wyzwań gospodarczych i klimatycznych
Obawa przed barierami celnymi i wojną handlową zachęci do szybkich zakupów, co zwiększy zapotrzebowanie na transport. Wzmożenie nie musi jednak oznaczać ożywienia gospodarczego.
Spółka zainwestowała miliard złotych w logistykę, stawia maszyny w rekordowych ilościach i zdobywa nowych klientów.
Budynki naruszają tkankę planety. Każdy wybudowany obiekt to tysiące kilogramów CO2, które lecą do atmosfery. Dlatego musimy być pewni, co i czy budować. Transparentność pomaga liderom nieruchomości podejmować lepsze decyzje – mówi Tomasz Ogrodzki, prezes REDD.
Cool BTS Gdańsk zaoferuje ok. 21 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowo-socjalnej. To obiekt BTS dla Nagel Group.
Rynek logistyki kontraktowej szybko koncentruje się. W Wielkiej Brytanii wiodący gracze, czyli GXO i Wincanton, nie połączą się, chyba że do 7 listopada przedstawią kroki zapobiegające nadmiernej koncentracji.
Turcy nie sprzedadzą aktywów duńskiej firmie DFDS. W ostatniej chwili wycofali się z umowy.
AI to element proptechu, który przyniesie najwicej zmian na rynku nieruchomości komercyjnych – oceniają eksperci BNP Paribas Real Estate.
Niemiecka Otto Group, właściciel znanych e-sklepów About You, Quelle czy Bon prix, otworzył centrum logistyczne w Iłowej w województwie lubuskim.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas