Więcej aut użytkowych w wynajmie

Fraikin Polska inwestuje w nowe samochody. Branża wynajmu pojazdów użytkowych liczy na szybki wzrost popytu.

Publikacja: 02.07.2020 12:17

Więcej aut użytkowych w wynajmie

Foto: logistyka.rp.pl

Fraikin Polska kupuje kolejne nowe pojazdy, ich liczba przekroczyła 4 tys. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.

Czytaj więcej w: W czerwcu ruszyła sprzedaż ciężarówek

Fraikin zarządza również pojazdami specjalistycznymi będącymi własnością klientów, w czym pomaga mu sieć ponad pół tys. warsztatów. Firma posiada również park 750 pojazdów zastępczych. Średni wiek samochodu dostawczego floty Fraikin wynosi 3,5 roku. Fraikin Polska obsługuje ponad 200 klientów w wynajmie długoterminowym oraz ponad 1000 klientów w wynajmie krótkoterminowym.

Firma liczy na duży wzrost zapotrzebowania na samochody w związku z rozwojem e-handlu. Wiąże także spore nadzieje z branżą spożywczą i usług komunalnych. Rozumiemy biznes naszych klientów, dlatego skupiamy się na minimalizacji czasu wyłączenia pojazdów z użytkowania. Dzięki szerokiej gamie aut, w tym samochodów specjalistycznych w wynajmie oraz zastępczych, oferujemy ciągłość i mobilność floty – podkreśla dyrektor zarządzający Fraikin Polska Michał Iwanek.

Czytaj więcej w: Dostawczaki idą jak woda

Konkurencyjny DBK Rental, działający pod marką Hama Polska, zdobył nowe finansowanie z grupy Credit Agricole, sprzedając 70 proc. udziałów do EFL. Spółka rozbudowuje flotę wynajmowanych samochodów, która liczy 3,2 tys. pojazdów.

Grupa Fraikin ma 806 mln euro przychodów, zatrudnia 2,8 tys. osób i w 2019 roku zarządzała ponad 60 tys. pojazdów.

Fraikin Polska kupuje kolejne nowe pojazdy, ich liczba przekroczyła 4 tys. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.

Czytaj więcej w: W czerwcu ruszyła sprzedaż ciężarówek

Przewozy
Adriatyckie portowe tygrysy
Przewozy
Ceny spadają szybciej niż przewozy
Przewozy
Prognozy dla rynku TSL na 2023 rok. Spowolnienie we wszystkich sektorach
Przewozy
Złe prognozy dla transportu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przewozy
Zleceniodawcy już wydłużają terminy płatności