Opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat

Operatorom logistycznym nie jest łatwo pogodzić oczekiwania klientów, koszty, oddziaływanie środowiskowe i presję regulacyjną. Szczególnie ten ostatni element stanowi poważne wyzwanie.

Publikacja: 24.03.2025 11:43

Opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat

Foto: Adobe Stock

W Europie prawidłowa ochrona produktu zamówionego w internecie jest ważniejsza niż to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska. Z kolei w Polsce ekologiczne opakowanie ma większe znaczenie niż dostawa elektrykiem.

Rynek opakowań w e-commerce obrał zrównoważony kierunek 

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Regulacje Ue
Czas pracy kierowcy po nowemu
Regulacje Ue
Wstrzymany zegar ESG i co dalej?
Regulacje Ue
CMR powie, jaki tachograf jest konieczny
Regulacje Ue
Elektryki kontra biopaliwa – KE rozważa co poprzeć
Regulacje Ue
Branże paliwowa i transportowa wzywają Komisję Europejską do dialogu