Reklama
Rozwiń
Reklama

Opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat

Operatorom logistycznym nie jest łatwo pogodzić oczekiwania klientów, koszty, oddziaływanie środowiskowe i presję regulacyjną. Szczególnie ten ostatni element stanowi poważne wyzwanie.

Publikacja: 24.03.2025 11:43

Opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat

Foto: Adobe Stock

W Europie prawidłowa ochrona produktu zamówionego w internecie jest ważniejsza niż to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska. Z kolei w Polsce ekologiczne opakowanie ma większe znaczenie niż dostawa elektrykiem.

Rynek opakowań w e-commerce obrał zrównoważony kierunek 

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regulacje Ue
Komisja Europejska nie zbacza z celu redukcji emisji CO2
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Regulacje Ue
Hutnicy i producenci aut apelują do polityków o opamiętanie
Regulacje Ue
Producenci naczep: Komisja Europejska nas zlikwiduje
Regulacje Ue
Odszkodowania za zmowę producentów ciężarówek utknęły w prawnych zawiłościach
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Regulacje Ue
Brudne finanse promujące Zielony Ład
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama