Reklama

Opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat

Operatorom logistycznym nie jest łatwo pogodzić oczekiwania klientów, koszty, oddziaływanie środowiskowe i presję regulacyjną. Szczególnie ten ostatni element stanowi poważne wyzwanie.

Publikacja: 24.03.2025 11:43

Opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat

Foto: Adobe Stock

W Europie prawidłowa ochrona produktu zamówionego w internecie jest ważniejsza niż to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska. Z kolei w Polsce ekologiczne opakowanie ma większe znaczenie niż dostawa elektrykiem.

Rynek opakowań w e-commerce obrał zrównoważony kierunek 

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regulacje Ue
Producenci naczep: Komisja Europejska nas zlikwiduje
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Regulacje Ue
Odszkodowania za zmowę producentów ciężarówek utknęły w prawnych zawiłościach
Regulacje Ue
Brudne finanse promujące Zielony Ład
Regulacje Ue
Cel redukcji CO2 w transporcie drogowym nie do zrealizowania
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regulacje Ue
Nowe pomysły UE na e-commerce z Chin szansą dla logistyki kontraktowej
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama