Od 13 do 15 listopada na Vancouver i okolice spadło tyle deszczu, ile w całym miesiącu. Woda zupełnie zmyła drogi kolejowe i samochodowe w dystrykcie Fraser Valley. Prze ten dystrykt przebiega jedyna linia kolejowa, z której korzystają pociągi Canadian National i Canadian-Pacific wożące ładunki do i z portu w Vancouver. CP podało, że linia została przerwana w 30 miejscach, z tego w 20 zniszczenia są poważne.
Już 25 listopada CP ponownie rozpoczął przewozy ziarna na linii Kamloops i Vancouver. CN wznowił połączenie Vancouver z Kamloops 27 listopada, ale 30 listopada ponownie zawiesił z powodu kolejnych ulew. Trwa odbudowa ostatniego odcinka na linii kolejowej z Kamloops do Boston Bar.
Lokalny stan wyjątkowy ogłoszony 14 listopada potrwa do 12 grudnia. Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Kolumbii Brytyjskiej podaje, że zarejestrowało 65 miejsc zatopionych i 15 osuwisk.
W 2020 roku port w Vancouver przeładował 145 mln ton, o 1 proc. więcej niż rok wcześniej oraz 3,5 mln TEU. Przychody zmalały o 9% do 274 mln dol. EBITDA zmalała o 14% do niecałych 159 mln dol. Port i władze lokalne i centralne prowadzą inwestycje wartości 310 mln dol. mające zwiększyć obroty portu.