Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 02:43 Publikacja: 10.02.2025 16:31
Mercedes-Benz Truck
Elektryczny Actros A600 o zasięgu 500 km.
Foto: Mercedes-Benz Truck
Europarlamentarzysta, członek wiodącej siły w Europarlamencie, czyli Europejskiej Partii Ludowej (EPP) Jens Gieseke stwierdził, że „zakaz stosowania silników spalinowych z 2023 roku był błędem”. Dodał, że regulacje powinny być neutralne technologicznie oraz dopuszczać inne paliwa alternatywne, które zmniejszają emisję CO2, bo okazało się, że elektryk czerpiący prąd z elektrowni na węgiel (jak to ma miejsce np. w Niemczech), nie jest „ekologiczny”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Branża transportu drogowego jest zdecydowanie przeciwna narzuconemu administracyjnie obowiązkowi wykorzystywania...
Rządy wymuszają przejście na paliwa alternatywne przepisami. Tam, gdzie administracja wycofała się ze wsparcia,...
Elektromobilność okazuje się pułapką dla całego europejskiego przemysłu samochodowego, który nie potrafi produko...
Nie ma wyścigu po subwencje na elektryczne samochody ciężarowe. Dopłaty wymagają od przedsiębiorców znacznych ka...
Przemysł samochodowy zainwestował miliardy w niechodliwe elektryki i obawia się, że nakłady się nie zwrócą.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas