W logistyce produktów spożywczych w temperaturze kontrolowanej specjalizuje się kilka firm jak np. Fresh Logistics, SM Logistic, Nagel lub FM Logistic. Także w tej branży outsourcing staje się coraz powszechniejszym rozwiązaniem, a przykładem jest Astra Coffee and More (dawniej Poznańska Palarnia Kawy Astra), która zdecydowała się na współpracę z Silvan Logistics. Operator logistyczny zapewnia w ramach kooperacji kompleksową obsługę: począwszy od transportu, skończywszy na magazynowaniu. – Outsourcing procesów logistycznych to kluczowa decyzja strategiczna, mająca bezpośredni związek z planem rozwojowym firmy – tłumaczy Logistics Manager Astra Coffee & More Marta Krakowska.
Astra rozpoczęła współpracę z Silvan Logistics od umowy dotyczącej transportu drobnicowego. Zadowolenie ze współpracy przyczyniło się do podpisania również kontraktu na magazynowanie. Po roku współpracy Silvan Logistics obsługuje Astrę w pełnym zakresie, wraz z kompletacją i przygotowywaniem standów promocyjnych. Producent poszerzył zakres współpracy o nowe usługi dodatkowe takie jak co-packing, re-packing, stickerowanie czy kompletacja standów produktowych.
Czytaj więcej
Przyjęty przez Radę Ministrów Krajowy Program Kolejowy do 2030 roku zakłada utrzymanie tempa modernizacji kolejowych szlaków. Na dwóch prędkość wzrośnie do 250 km/h.
Silvan Logistics stworzył dla firmy Astra system dystrybucyjny dostaw towarów spożywczych w zakresie temperatur od 12 stopni C do 20 stopni C. Operator od ponad 18 lat zajmuje się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw. Specjalizuje się wyłącznie w transporcie artykułów spożywczych, również wymagających temperatury od 2 stopni C do 6 stopni C oraz od 8 stopni C do 12 stopni C.
Oferuje krajową dystrybucję drobnicową z wykorzystaniem własnej sieci magazynów (3 składowe i 4 przeładunkowe, łącznie 14 tys. mkw.), pełną obsługę magazynową, międzynarodowy transport drogowy, morski, lotniczy i intermodalny. – Magazyny Silvan Logistics są dobrze skomunikowane nie tylko z siedzibą naszej firmy, ale również z największymi centrami logistycznymi, co umożliwiło przyspieszenie dostaw do klientów docelowych. Aktualnie możemy pochwalić się niemalże 100% terminowością dostaw. Pozostałe KPI również są realizowane na bardzo wysokim poziomie – zapewnia Krakowska.