Amerykańska firma kurierska ogłosiła plan rozstania się w Europie z 5500-6300 pracownikami, bo zbliża się do zakończenia integracji sieci z TNT Express.
FedEx kupiła w 2015 r. firmę wyspecjalizowaną w doręczaniu przesyłek między firmami, w ramach planu rozwoju działalności w Europie. „Zatrudnienie w ekipach operacyjnych i na biurowym zapleczu niepotrzebnie dublowało się” wyjaśniła spółka.
Czytaj więcej w: W 2020 roku wygrały punkty odbioru
Słaba działalność wysyłkowa w ostatnich latach spowodowała nikły wzrost TNT i zaważyła na wynikach firmy matki. Ogłoszony plan przewiduje oszczędności 275-350 mln dolarów rocznie zaczynając od 2024 r., cięcie etatów będzie wiązać się z kosztami odpraw w wysokości 300-575 mln dolarów do roku finansowego 2023. FedEx Express korzysta z globalnej sieci lotniczo-naziemnej dla skrócenia czasu dostaw wymagających tego przesyłek — pisze Reuter.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.