Firma oferuje miejsca pracy w domu (stanowiska wirtualne) oraz w biurze w Gdańsku. Warunkiem koniecznym jest  aby kandydaci biegle posługiwali się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim, bo te rynki będą obsługiwać jako przyszli doradcy.

Czytaj więcej w: Paczkomaty wielkim wygranym pandemii

Centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku funkcjonuje od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego on-line Amazon.pl. Dział Obsługi Klienta Amazon działa całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając obsługę klienta w 18 językach.

Czytaj więcej w: Miliony metrów magazynów dla e-handlu

Firma stworzyła w Polsce ponad 18 tys. stałych miejsc pracy w dziewięciu centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W2021 roku uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad tysiąc nowych etatów.