Poczta Polska i Jeronimo Martins Polska podjęły decyzję o próbnym poszerzeniu dotychczasowej współpracy i umożliwieniu odbioru przesyłek bezpośrednio w sklepach Biedronka. Pilotaż jest realizowany z udziałem partnera technologicznego PointPack.
Czytaj więcej w: Gorąca ostatnia mila e-handlu
Od ponad 2 lat klienci Poczty Polskiej mogą odbierać przesyłki z automatów paczkowych, zlokalizowanych w sklepach Biedronka. – Poczta Polska już teraz posiada największą sieć click & collect w Polsce. Wraz z partnerami oferujemy klientom ponad 15 tysięcy punktów odbioru, a w ciągu dwóch lat chcemy rozszerzyć sieć do 20 tys. Naszym celem strategicznym jest pozycja lidera na rynku kurierskim, który rozwija się dzięki handlowi internetowemu – tłumaczy wiceprezes zarządu Poczty Polskiej Andrzej Bodziony.
Jeszcze w tym roku Poczta rozszerzy możliwości odbioru przesyłek w automatach paczkowych, do końca 2022 roku Spółka uruchomi 2 tys. własnych automatów zewnętrznych.
Czytaj więcej w: Praca dla 5 tys. ludzi w magazynach e-commerce