Nowa usługa w Intermarché nazywa się Drive. Korzystać mogą z niej klienci sklepu w Gryfinie. Ale jak zapewniają w firmie, do końca roku rozwiązanie będzie dostępne w czterech kolejnych placówkach sieci. W ramach usługi Drive produkty zamówione przez internet są pakowane i dostarczane przez obsługę sklepu bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Jeżeli klient wyrazi taką potrzebę, zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Przygotowane artykuły można odebrać w ciągu 24 godzin. Obecnie liczba produktów dostępnych online w Intermarche sięga ok. 11 tys. artykułów (w zależności od lokalizacji).
– Obowiązujący zakaz handlu w wybrane niedziele czy zmiana stylu życia Polaków to tylko niektóre z aspektów, które przyczyniły się do tak dynamicznego wzrostu sprzedaży przez internet. Zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów były dla nas bodźcem do dalszej pracy nad rozwojem usługi Drive w sieci Intermarche – komentuje Maciej Ćwikliński, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche.
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami Intermarché oraz Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld zł. Poza Polską sieć Muszkieterów działa we Francji, Belgii oraz Portugalii.